וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המשברים: ברדיו 103FM ממנים סמנכ"ל פיתוח ודיגיטל

11.12.2017 / 10:25

ידין כץ שימש בשלוש וחצי השנים האחרונות כמנהל התקשורת הדיגיטלית הבינלאומית של ת"א. לפני כן, ידין שימש כעורך באתרים MAKO ומעריב

ידין כץ. צילום אורי טאוב,
ידין כץ/צילום אורי טאוב

מינוי חדש בתחנת הרדיו 103FM: ידין כץ (33) יחל בקרוב את עבודתו כסמנכ"ל פיתוח ודיגיטל בתחנה. כץ שימש בשלוש וחצי השנים האחרונות כמנהל התקשורת הדיגיטלית הבינלאומית של העיר תל אביב-יפו. במסגרת תפקידו הקים את מערך הדיגיטל הבינלאומי של העיר והיה אחראי לנוכחות המותג ברשת. בתפקידו החדש יהיה אחראי כץ על פיתוח הפלטפורמות והתוכן הדיגיטלי של התחנה.

ידין כץ החל את דרכו התקשורתית במחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל, שם המשיך לעבוד לאחר שחרורו משירות צבאי. לאחר מכן עבד כעורך באתרים MAKO ומעריב.

כץ היה מראשוני יוצרי הרשת בישראל ולאחר מכן הצטרף לצוות התוכנית "ארץ נהדרת", שם שימש כרכז אקטואליה, ככותב ולקח חלק בפיתוח פלטפורמת הדיגיטל של התוכנית. בנוסף, שימש כץ כעורך משנה בתוכנית צינור לילה עם גיא לרר בערוץ 10.

ידין כץ אמר היום: "אני מאושר להצטרף לתחנה המובילה 103FM, ונרגש מהזכות שניתנה לי על ידי מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, לקחת חלק בפיתוח עולמות התוכן הדיגיטלי של התחנה ולהנגיש אותה לקהלים חדשים".

אור צלקובניק, מנכ"ל 103fm: "שמח על הצטרפותו של ידין למשפחת רדיו 103. הרדיו עובר בשנים האחרונות תהליך רענון מתמשך ומציב לעצמו יעדים חדשים בתחומי הדיגיטל, התוכן, השיווק והמיתוג. אין לי ספק כי ידין ירתום את כל כישרונו המוכח, ומעבר לכך, להגשמת יעדים אלו, בתקופה מרתקת זו בשוק התקשורת והדיגיטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully