וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל מחלוקת עם הבעלים: מו"ל גלובס עוזב כעבור חצי שנה בלבד

11.12.2017 / 15:17

מו"ל גלובס יובל סיגלר הודיע על עזיבתו, לאחר כחצי שנה בתפקיד. בתקופה האחרונה התגלעו חילוקי דעות בינו לבין בעלי העיתון אלונה בר און בנוגע לניהול העיתון כמו גם מחלוקות כספיות

יובל סיגלר אלונה בר און. ניר פקין איל יצהר, עיבוד תמונה
יובל סיגלר אלונה בר און/עיבוד תמונה, ניר פקין איל יצהר

מו"ל גלובס יובל סיגלר הודיע על עזיבתו, לאחר כחצי שנה בתפקיד. במכתב ששלח לעובדים כתב סיגלר כי "עידכנתי את הדירקטוריון שרצוני לפרוש מתפקידי כמו"ל גלובס, ולחזור לניהול עסקי המגזינים והדיגיטל הפרטיים שלי. התבקשתי להשלים את הובלתם של מספר מהלכים ניהוליים בהם התחלתי ושעתידים להסתיים בחודשים הקרובים, עד מרץ 2018".

סיגלר כתב בנוסף כי הוא "מודה לענת ואלונה על האמון וההבנה, וגאה על הזכות שנפלה בחלקי לסייע בייצובו ובקידומו של "גלובס". "גלובס" הוא מוסד חזק ובעל תפקיד משמעותי בחברה ובכלכלה הישראלית, ואני משוכנע שהן, ביחד עם צוות המנהלים שהתגבש כאן במהלך החודשים האחרונים, ועם העובדים המצוינים – ותיקים וחדשים - תמשכנה לחתור בהצלחה למימוש היעדים והחזון הערכי שלהן. אני משאיר את 'גלובס' במצב טוב, ושמח לחזור הביתה".

סיגלר, בעל המגזינים "טיים אאוט" ו"את", עמד מאחורי עסקת הרכישה של העיתון הכלכלי, שעבר בקיץ לידי אלונה בר און וענת אגמון. ואולם מתברר שבתקופה האחרונה התגלעו חילוקי דעות בין הצדדים בנוגע לניהול העיתון, כמו גם מחלוקות כספיות. מה שגרם היום לפרישתו, דווקא בתקופה שגלובס נמצא במעין פריחה מחודשת, מגייס עיתונאים חדשים לשורותיו ובקרוב יעבור לתל אביב, לרחוב יגאל אלון, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully