וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל הטכנולוגיה בתאגיד היה בוועדה שהמליצה לסגור את הרשות

12.12.2017 / 13:47

מלבד העובדה שתוך פחות משנה 3 אנשים שונים מילאו את התפקיד הבכיר בכאן, קורי קורקוס שימש בעבר כיועץ לוועדת לנדס - אותה ועדה שהמליצה לסגור את רשות השידור ועל הקמת התאגיד. כאן: "קורקוס הוא אחד מאנשי המקצוע הטובים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר הודיע תאגיד השידור על מינויו של קורי קורקוס לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה במקומו של דישון בילגורי. מלבד העובדה שתוך פחות משנה 3 אנשים שונים מילאו את התפקיד הבכיר הזה בכאן, פרט לא פחות מעניין על קורקוס הוא שבעבר כיהן סמנכ"ל הטכנולוגיה של התאגיד כיועץ לוועדת לנדס - אותה ועדה שהמליצה לסגור את רשות השידור ועל הקמת התאגיד.

בשנת 2013 פורסם כי הממונה על התקציבים לשעבר במשרד האוצר, רם בלינקוב, נבחר במכרז לשמש יועץ לוועדת לנדס. הוועדה קיימה מכרז בין 5 חברות לגבי הייעוץ הכלכלי לוועדה, שבסופו נבחר כאמור בלינקוב. צוות הייעוץ בחברה כלל את קורקוס, שהיה אחראי על הפן הטכנולוגי.

בפברואר האחרון הודיע סמנכ"ל הטכנולוגיה של התאגיד אודי הלמן הכהן על פרישתו מהתפקיד. מי שהחליף אותו היה דישון בילגורי, שמונה לממלא מקום סמנכ"ל הנדסה בכאן - וכעת גם הוא הודיע על עזיבתו. לעת עתה מי שיחליף אותו הוא קורקוס, אך בתאגיד הודיעו כי בקרוב יפרסמו מכרז לאיוש התפקיד באופן קבוע.

מ"כאן בהרצה" נמסר בתגובה: "קורי קורקוס הוא אחד מאנשי המקצוע הטובים בתחומם. שמו הולך לפניו ולראייה, הוא היה חלק מוועדת מומחים חשובה זו. כאמור, מאז עברו ארבע שנים ותקופת הצינון תמה. אנו גאים על הירתמותו להקמת השידור הציבורי החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully