וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה כבודה פנימה

וואלה ברנז'ה

12.12.2017 / 17:01

סיון רהב-מאיר מחלקת דמי חנוכה, ואם בעניין תורה ומצוות, אז גם ב"אנשים" של קשת מצאו כתבת. זזים בקיוב - בגרסת חג מקוצרת, מתחילים

סיוון רהב מאיר, חדשות ערוץ 2. ברני ארדוב
סיוון רהב מאיר, חדשות ערוץ 2/ברני ארדוב

"הווטסאפ היומי" של סיון רהב מאיר - מסר קצר על פרשת השבוע ועל האקטואליה - מופץ בעברית למאות אלפים מדי יום, וגם מתורגם לאנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית ופורטוגזית, אבל לאחרונה הוא גם מודפס, שחור על גבי לבן.

העלון הפופולארי "עולם קטן" שמופץ בעיקר בבתי הכנסת של הציונות הדתית החל לפרסם מדי שבוע את מיטב הפוסטים והקטעים של רהב-מאיר,. ב"עולם קטן" מסבירים את המהלך המפתיע, שכן מדובר בטקסטים שכבר פורסמו: "יש חלקים נרחבים בציבור שאין להם זמן לקרוא רעיונות כאלה לאורך השבוע. דפוס צריכת התקשורת של הדתיים שונה, והם משקיעים בקריאה בעיקר בשבת".

במעבר חד, אפרת וכטל עוזבת את קבוצת ידיעות ועוברת לקשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כתבת הבידור של P. Plus בשנתיים וחצי האחרונות עוברת לשמש כתבת ב"אנשים", במקומה של אורלי מירקין שעוזבת את התכנית. לאחר המעבר של וכטל, נותרו במדור הבידור והרכילות של ynet שישה כתבים ועורכים.

לפני הפיצול פורסם בוואלה ברנז'ה כי דרור גלוברמן עוזב את "אנשים" ויגיש תכנית חדשה בקשת, שתעסוק בנושאי חדשנות וטכנולוגיה. מי שהחליף אותו בתפקיד הוא חיים אתגר, שמגיש את התכנית לצד קורין גדעון.

בקשת וב-ynet אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully