וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה!NEWS משיק את וואלה! גלובל - תכנית שבועית חדשה עם אורן נהרי

13.12.2017 / 11:00

וואלה!NEWS מחזק את מערך תכני הווידאו החדשותיים ומשיק את וואלה! גלובל- תכנית עולמית חדשה בהגשת עורך חדשות החוץ אורן נהרי. התכנית תעלה מדי חמישי במגזין סופ"ש של האתר, בפייסבוק ובאפליקציית וואלה!NEWS

עריכת וידאו: נעה לוי, אפטר: אביחי ברוך

וואלה!NEWS מחזק את מערך תכני הווידאו החדשותיים ומשיק את וואלה! גלובל- תכנית עולמית חדשה בהגשת עורך חדשות החוץ אורן נהרי.

התכנית תעסוק בכל מה שמעניין ובוער בחדשות החוץ: הנושאים החמים, המונחים החדשים, הדיווחים של כתבנו מרחבי העולם וקליפים המוקדשים לאירועים ולטרנדים שעשו את השבוע- והכול במהדורה קצרה ותמציתית באורך 12 דקות, ובזווית הייחודית שלנו. את התכנית עורכת הילה קובו והיא תעלה מדי חמישי במגזין סופ"ש של האתר, בפייסבוק ובאפליקציית וואלה!NEWS.

אורן נהרי הצטרף לוואלה NEWS לפני כשנה לאחר שנים רבות כעורך חדשות החוץ ברשות השידור. לנהרי ניסיון עיתונאי עשיר ורב בכל ערוצי המדיה: טלוויזיה, רדיו, פרינט ודיגיטל ברמה הארצית והבינלאומית וזווית ראייה ייחודית. נהרי ייסד, ערך, הגיש והוביל תכניות טלוויזיה ורדיו מהשורה הראשונה, בהן: רואים עולם וגלובוס בערוץ הראשון, השעה הבין לאומית והכל דיבורים ברשת ב' בקול ישראל והוא מחברם של ספרי עיון שהיו לרבי מכר ובהם אטלס אנציקלופדי של העולם, אטלס היסטורי של העולם, נאומים ששינו את העולם, נשים ששינו את העולם, ורבים אחרים.

וואלה!NEWS הוא אתר החדשות הישראלי המוביל עם למעלה מ-70 מיליון ביקורים בחודש - יותר מכל אתר ישראלי אחר. בשנים האחרונות הפכה וואלה!NEWS לגוף חדשות מוביל באינטרנט הישראלי. למעלה ממיליון ישראלים נכנסים מידי יום לאתר ולאפליקציית וואלה!NEWS. מערכת החדשות של וואלה היא מהגדולות והמקצועיות בישראל. בבית וואלה!NEWS פועלים אולפני שידור מהמשוכללים מסוגם בישראל ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully