וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חקירה סמויה: נעצר החשוד שהפיץ את הטלפון של סיון כהן באתרי מין

13.12.2017 / 11:48

כזכור, מגישת ערוץ עשר התלוננה במשטרה בפברואר האחרון לאחר שהוצפה בתכנים בעלי אופי מיני בוואצאפ, בהודעות זימה ובעשרות שיחות טלפון - ככל הנראה כנקמה. כהן לוואלה ברנז'ה: "לא החשוד המדובר ולא אחרים יעצרו את חברי מערכת 'הכול כלול'"

סיון כהן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
סיון כהן/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי) כי עצרה חשוד בן 27 מירושלים בעבירות הטרדה וסחיטה חמורות של עשרות קורבנות, בתום חקירה סמויה. האיש חשוד כי בין היתר הפיץ את מספר הטלפון של מגישת "הכל כלול בערוץ עשר, סיוון כהן, באתרי מין.

כזכור, כהן התלוננה במשטרה בפברואר האחרון לאחר שהוצפה בתכנים בעלי אופי מיני בוואצאפ, בהודעות זימה ובעשרות שיחות טלפון. על פי החשד, בעבר שודר על החשוד תחקיר ב"הכל כלול" וכנקמה הוא הפיץ את תמונותיה ומספר הטלפון שלה באתרי ליווי וקבוצות וואצאפ.

במשטרה אומרים כי בעקבות תלונותיהם של עשרות אנשים בתחנות המשטרה ברחבי הארץ, כאשר חלקם שכרו את שירותיו של החשוד וחלקם עבדו עבורו - ולאחר שהוא קיבל מהם במרמה את דרישותיו - הוא החל להטריד אותם ולחדור לפרטיותם. החקירה הסמויה התנהלה במשך קרוב לשנה במחלק הסייבר של המשטרה.

מהחקירה עולה כי החשוד פעל מזה כשנתיים בדפוס פעולה קבוע כלפי קורבנותיו לאחר שהתלוננו נגדו או הגישו תביעות, תוך כדי שהוא משבש את חייהם באמצעות הטרדות שונות - שליחת מיילים תוך התחזות בשמותיהם, פתיחת חשבונות פיקטיביים הנושאים את פרטיהם האישיים ותמונותיהם באתרי מין והכרויות. לאחר מכן, החשוד פנה לקורבנותיו וסחט אותם באיומים להעביר לידיו סכום כסף בעבורו יחדל ממעשיו ומשיבוש חייהם.

לפני כשבוע פשטו בלשי משטרה על ביתו של החשוד, עצרו אותו ותפסו מחשבים ומכשירי מדיה שונים שעל פי החשד שימשו אותו לביצוע העבירות. החשוד הובא לחקירה במחלק הסייבר של היחידה המרכזית בירושלים בחשד לסחיטה באיומים, קשירת קשר להונות, זיוף מסמך ושימוש בו, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. מעצרו הוארך אמש בשנית עד ל-19 בדצמבר.

סיון כהן אמרה לוואלה ברנז'ה: "אלו היו חודשים לא נעימים בהם ניסו לפגוע במוטיבציה שלנו לחשוף נוכלים ולטפל בהם. לא החשוד המדובר ולא אחרים יעצרו את חברי מערכת 'הכול כלול' שמקבלים איומים על בסיס כמעט יום יומי במהלך עבודתם העיתונאית. נמשיך לשרת את הצופים מדי יום נאמנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully