וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם ונשלם עידן דקל: אודי ירושלמי, ראש מטה גלי צה"ל, הודיע על סיום תפקידו

13.12.2017 / 13:56

נמשכים השינויים בגלי צה"ל מאז כניסתו של שמעון אלקבץ: רמ"ט ודובר גל"צ, אודי ירושלמי, יעזוב לאחר 5 שנים וחצי בתחנה. לאחרונה פורסם כי היה אחד מארבעת המועמדים לתפקיד מנכ"ל לפ"מ

אודי ירושלמי. יחצ,
אודי ירושלמי/יחצ

נמשכים השינויים בגלי צה"ל: ראש המטה של התחנה הצבאית, אודי ירושלמי, הודיע למפקד התחנה שמעון אלקבץ, על רצונו לסיים את תפקידו. ירושלמי ניהל תחתיו בתחנה תחומים רבים, בהם כספים ותקציבים, דיגיטל, שיווק ומדיה, רגולציה וחקיקה, שיתופי פעולה וניהול פרויקטים שונים. לצד כל אלה עסק גם בתחומי האסטרטגיה השונים של התחנה.

ירושלמי חתום על מספר הישגים בגל"צ ובגלגלצ, דוגמת פיתוח הדיגיטל בתחנה, הקמת שש תחנות שידור מוזיקליות בדיגיטל, הגדלה משמעותית של הכנסות התחנה ממקורות חיצוניים, העברת חוק גלי צה"ל, שינוי המבנה הארגוני של התחנה וביצוע מספר תהליכי התייעלות. ירושלמי גם סייע רבות בשינוי לוח השידורים של התחנה. בשנת 2016 קיבל ירושלמי את פרס מפקד גלי צה"ל למצוינות על תרומתו לתחנה.

לפני תפקידו בגלי צה"ל, עבד ירושלמי בקבוצת אריסון כמנהל השיווק במטה הקבוצה וכמנהל פרויקטים. ירושלמי היה ממקימי מערך השיווק, הפרסום והתקשורת של קבוצת אריסון וכן של פעילות הדיגיטל שלה. בעברו עבד גם ברשות השידור כיועץ ליו"ר הרשות, בתקופה בה קודם חוק רשות השידור החדש ולקראת יישום הרפורמה ברשות שתוכננה ב-2011. לאחרונה פורסם כי ירושלמי היה אחד מארבעת המועמדים הסופיים לתפקיד מנכ"ל לפ"מ.

אודי ירושלמי מסר היום: "החלטתי לסיים תקופה נפלאה מלאת אתגרים והישגים בגלי-צה"ל, מקום מיוחד שאין שני לו. אחרי חמש שנים וחצי של עשייה, אני מוכן להסתער על התפקיד הבא. אני מרגיש בר מזל שעבדתי לצד אנשים מוכשרים וערכיים, שליוו אותי בכל שנותיי בתחנה, למדתי מהם המון. בהצלחה לכל חבריי בתחנה".

שמעון אלקבץ, מפקד גלי-צה"ל מסר כי "אני מודה לאודי ירושלמי על תרומתו הרבה בשנים האחרונות לגלי צה"ל ועל כך שקידם בצורה משמעותית את עולמות הדיגיטל והתוכן האינטרנטי והביא לעליה מרשימה בהיקף הכנסות התחנה. אין לי ספק בהצלחתו בכל אשר יפנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully