וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה לומר: כשנתניהו חיקה את נוסי

וואלה ברנז'ה

19.12.2017 / 22:43

בנאומו הפעם רה"מ נתניהו לא הסתפק בלתקוף עיתונאים וכלי תקשורת, וחיקה את כתב המשטרה של חדשות 2 משה נוסבאום, כאילו היה קומיקאי ב"ארץ נהדרת". נוסבאום סירב להגיב. צפו

צילום: ניב אהרונסון

משבר ענק בחברת טבע? התרעות "צבע אדום" בדרום? כל אלה נעדרו מנאומו של רה"מ בנימין נתניהו הערב (שלישי) באירוע הדלקת נרות של פעילי ליכוד. רה"מ העדיף להתרכז בהפגנות ברוטשילד ובעבר בפתח תקווה, בחקירות המשטרה נגדו ובנושא האהוב עליו - התקשורת. אך הפעם נתניהו לא הסתפק בלתקוף עיתונאים וכלי תקשורת, וחיקה את כתב המשטרה של חדשות 2 משה נוסבאום, כאילו היה קומיקאי ב"ארץ נהדרת".

נתניהו אמר, "המכפישים בכיכרות ובמהדורות ינסו לנפח את הבלון הזה לפני שיוצא ממנו כל האוויר. עכשיו הם מנסים לבנות מתח, 'מה יהיה עם ההמלצות?'. אז אני הולך לעשות לכם ספוילר. בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלויזיה כתבים ופרשנים והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות: 'המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד'. רוצה לומר, מן החמורות שידעה המדינה" - אמר כשהוא מחזיק בגבותיו ולועג לשפת הגוף של נוסבאום. צפו בנאום.

משה נוסבאום נתניהו. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מסמן את אזור הגבות. נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

נתניהו התייחס להדלפות המשטרה, רמז לקו ההגנה התדמיתי שלו שכולל הפחתת ציפיות והורדת חשיבות הנושא, ואמר: "אתם בטח שואלים את עצמכם איך אני יודע את זה. כבר בינואר לפני כמעט שנה הודלף 'המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו'. יש עיתונות טובה. הם ידעו כבר לפני שנה, רק כמה ימים אחריי שנפתחה החקירה. אז יש לי שאלה, בשביל מה היה צריך עוד חמש חקירות? בשביל מה היה צריך עוד שנה? בזבוז זמן, בזבוז כספי ציבור. אז יהיו המלצות, אז מה".

משה נוסבאום סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully