וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית חדשה לרדיו צפון: רינה בן עיון

וואלה ברנז'ה

20.12.2017 / 14:40

לוואלה ברנז'ה נודע כי מועצת הרשות השנייה אישרה את מינויה של רינה בן עיון למנכ"לית רדיו צפון. היא תחליף בתפקיד את המנכ"ל הנוכחי, אייל ליאון, שעבד בתחנה ב-15 השנים האחרונות

רינה בן עיון. יחצ,
רינה בן עיון/יחצ

מועצת הרשות השנייה אישרה את מינויה של רינה בן עיון למנכ"לית רדיו צפון, כך נודע לוואלה ברנז'ה. בן עיון תחליף את המנכ"ל הנוכחי, אייל ליאון, שעבד בתחנה ב-15 השנים האחרונות. לבן עיון ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום הרדיו והעיתונות במהלכם שידרה ב"רדיו צפון", רדיו "קול רגע" ו"רדיו חיפה".

על 104.5FM עברו מספר שינויים מאז מינויו של שי בן מאור לתפקיד היו"ר: בין היתר הצטרפו לתחנה הצמד סלוצקי ודומינגז, העיתונאית והפרשנית הכלכלית ליאת רון ועיתונאי הספורט יוני הללי. בסקר TGI האחרון הגיעה התחנה לשיעור חשיפה של 2.8% בקרב כלל הציבור. כמו כן, הסקר קבע כי רדיו צפון הפך לתחנת הרדיו האזורית המואזנת ביותר באזור הצפון עם 11.4% שיעורי חשיפה.

בן עיון מסרה: "אני מודה לבעלי התחנה על הבעת האימון שניתנה בי ושמחה על ההזדמנות להמשיך ולהצעיד קדימה את רדיו צפון FM104.5. כתושבת הצפון אני מבינה את הצורך של התושבים והמאזינים לבמה ופה. בכוונתי להנגיש את הרדיו לכל תושבי הצפון להציף את האתגרים והקשיים שחווים תושבי הצפון והפריפריה".

בן מאור מסר: "בשם בעלי המניות אני מברך את רינה על מינויה לתפקיד. אני סמוך ובטוח כי ניסיונה הרדיופוני הרב כמו גם היותה תושבת האזור יובילו את רדיו צפון FM104.5 לפסגות חדשות. בהזדמנות זו ברצוני להודות לאייל ליאון על 15 שנות ניהול מוצלחות ופוריות של התחנה. אין לי ספק כי דרכנו עוד תפגשנה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully