וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת חיות אישרה מועמדות אילן שיף ליו"ר ועדת האיתור של התאגיד

וואלה ברנז'ה

27.12.2017 / 13:45

נשיאת העליון אישרה את המלצתו של שר התקשורת איוב קרא למנות את השופט בדימוס אילן שיף לתפקיד - שלא אויש מאז התפטרות השופט בדימוס עזרא קמא. הוועדה אחראית להמליץ לשר התקשורת על מינויים של חברי מועצת התאגיד

משבר החוק הצרפתי- השר קרא אמר בפתח ישיבת הממשלה כי נתניהו ביקש להעביר את החוק "בהסכמת כל ראשי הקואליציה". רוני כנפו
משבר החוק הצרפתי- השר קרא אמר בפתח ישיבת הממשלה כי נתניהו ביקש להעביר את החוק "בהסכמת כל ראשי הקואליציה"/רוני כנפו

נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, אישרה את המלצתו של שר התקשורת איוב קרא למנות את השופט בדימוס אילן שיף לכהן כיו"ר ועדת האיתור של תאגיד השידור הציבורי הישראלי, האחראית להמליץ לשר התקשורת על מינויים של חברי מועצת התאגיד. המינוי הועבר לאישור של הועדה לבדיקת מינויים בשירות הציבורי (ועדת גילאור). מינויי מועצת התאגיד תקפים לארבע שנים, שבמהלכן יש לה סמכויות לגבי מינויים בתאגיד.

השופט בדימוס אילן שיף כיהן בעבר כפרקליט הצבאי הראשי ונשיא בית הדין הצבאי לערעורים. לאחר פרישתו מצה"ל בשנת 2012 כיהן כשופט בית המשפט המחוזי בחיפה.

תפקיד יו"ר ועדת האיתור של התאגיד לא אויש מאז התפטרותו של השופט בדימוס עזרא קמא לפני למעלה מחצי שנה. קמא התפטר במועד שבו הוחלט על פיצול התאגיד והקמת תאגיד חדשות נוסף. לפי החוק, שר התקשורת ממנה שופט לעמוד בראש ועדת האיתור, והשופט עצמו ממנה את שני החברים שלצדו. ועדת האיתור היא זו שבוחרת את היו"ר ואת חברי מועצת התאגיד, באופן שבו השר אינו יכול לבחור בין חלופות שונות.

השר קרא מסר: "מדובר בשופט עתיר זכויות, מכובד וראוי ביותר לתפקיד. אני מאחל לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully