וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד מתי כאן בהרצה? מונדיאל 2018

28.12.2017 / 11:33

פרסום ראשון: אחרי התבוסה של ברזיל לגרמניה בחצי הגמר, הנגיחה של זידאן במטראצי ו"שער יד האלוהים" של מראדונה – תרשמו לעצמכם את המאורע ההיסטורי של מונדיאל 2018: לוואלה ברנז'ה נודע כי בתאגיד מתכוונים להוריד את המילה "בהרצה". מרגש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתאגיד השידור הציבו לעצמם דד-ליין לסיום תקופת ההרצה: לוואלה ברנז'ה נודע כי ב"כאן" סימנו את מונדיאל 2018 כתקופה שבה התאגיד כבר לא יוגדר "בהרצה". בערב של ה-14 ביוני, כאשר אז יחל המונדיאל באופן רשמי, התאגיד ייקרא "כאן" ולא "כאן בהרצה".

באוגוסט פורסם בוואלה ברנז'ה כי בתאגיד לא בדיוק החליטו מתי תקופת ההרצה תסתיים. בזמנו נמסר מ"כאן" כי לא מוגדר פרק זמן לסיום תקופת ההרצה, ואולם היא תימשך לפחות כשנה – כאשר המונדיאל אכן ישודר כשנה לאחר העלייה לשידור של התאגיד, שהתרחשה באמצע מאי 2017.

עוד פורסם בוואלה ברנז'ה כי לראשונה ישודר המונדיאל בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של השידור הציבורי, ובתאגיד מבהירים כי זה יהיה המונדיאל הדיגיטלי ביותר שישודר בישראל וכל המשחקים ישודרו במקביל בערוצי הדיגיטל של התאגיד ובאפליקציה. השדר שיוביל את המשחקים יהיה רמי וייץ, שישמש גם כיועץ בכיר לכאן בהפקת השידורים, בניית הצוותים, התוכן ולוחות הזמנים.

בנוסף, פורסם בוואלה ברנז'ה כי בתאגיד ימכרו לפחות 18 מהמשחקים, לאחר הגרלת המשחקים שנערכה בתחילת החודש. על פי גורם המעורה בפרטים - כל גופי השידור מתעניינים ברכישת המשחקים: קשת, רשת ו-RGE (בעלת ערוץ עשר וערוצי הספורט). יש לציין כי גם לאחר מכירת 18 משחקי מונדיאל לגופי שידור אחרים, לתאגיד עדיין יהיו זכויות שידור על 46 משחקים.

בתאגיד סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully