וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: לא אתראיין לגל"צ עד שובה של לינור לשדר

וואלה ברנז'ה

28.12.2017 / 17:45

שר החינוך תוקף את ההחלטה להשהות את השדרנית מהתחנה הצבאית: "עירית לינור היא עיתונאית מרתקת שאינה חוששת ללכת נגד הרוח. בשל התבטאות בוטה שלה היא הושעתה למשך שבוע מגל"צ. לעומתה, רינו צרור כינה את רה"מ 'ארדואן של ארץ הקודש' ו...כלום"

ישיבת סייעת הבית היהודי 23 באוקטובר 2017. נועם מושקוביץ', מערכת וואלה! NEWS
ישיבת סייעת הבית היהודי 23 באוקטובר 2017/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ'

שר החינוך נפתלי בנט הודיע אחה"צ (חמישי) כי הוא לא יתראיין בגל"צ עד לחזרתה של עירית לינור לשידורים בתחנה. בפוסט שהעלה בנט לעמוד הפייסבוק שלו, הוא תוקף את ההחלטה להשהות את השדרנית מהתחנה: "עירית לינור היא אישה אמיצה ועיתונאית מרתקת, שאינה חוששת ללכת נגד הרוח. היא אינה מצטרפת לעדת ה"פוליטיקלי קורקט", וטוב שכך. בשל התבטאות בוטה שלה היא הושעתה (!) למשך שבוע מגל"צ. לעומתה, שדרן גל"צ רינו צרור כינה את ראש הממשלה "ארדואן של ארץ הקודש" ודיבר על "חשיבה עבריינית" בכנסת "מבית המדרש של המאפיוזו" ואמר דברים שלא אחזור עליהם כאן על גברת נתניהו. ו...כלום. לא נזיפה, לא הערה ובטח לא השעייה.

בנט הוסיף כי "אמירתה של לינור היתה בוטה מדי, והיא היתה נכונה בוודאי להתנצל, אך העדיפו להשעות אותה. זוהי פגיעה סלקטיבית ובלתי הוגנת בחופש הביטוי. אני קורא למפקד גל"צ לחזור בו מהשעייה בלתי הוגנת זו. עד לחזרתה של עירית לינור לשידורים, איאלץ גם אני שלא להתראיין בגל"צ".

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ החליט להרחיק משידור את לינור לשבוע ימים בעקבות דבריה נגד נשיא המדינה בתכניתה "המילה האחרונה". בגל"צ מחקו את האייטם המדובר מהרשתות החברתיות. דבריה של לינור נאמרו ברקע דבריו של ריבלין בכנס לאוטמן לחינוך ודמוקרטיה, שלפיהם "אין תחליף לכיכרות העיר האמיתיות".

לינור תקפה את הנשיא ואמרה בשידור: "ריבלין קורא לאזרחי ישראל לצאת להפגנות לנוכח המצב הנורא במדינה. אין שום מצב נורא במדינה. אני אגיד לך מה בלתי נסבל, אדוני הנשיא - שאתה לא שחקן פוליטי, ובתור פוליטיקאי היית תמיד כושל ביותר". בהמשך הוסיפה: "הדבר היחיד שהצלחת להיבחר אליו חוץ ממשרת שר זוטרה, להיות באמת המאמי הלאומי בתור יו"ר הכנסת. זה לא תפקיד ביצועי וללא אחריות ביצועית. עכשיו בתור נשיא ובתור סמל ישראלי אתה קורא לאזרחים לצאת לרחובות? על מה? תגיד לי על מה? חתיכת חצוף! מי אתה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully