וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרש ביתי: בתאגיד ישתמשו במונדיאל כדי להחזיר את הצופים לערוץ 11

11.1.2018 / 12:14

לוואלה ברנז'ה נודע כי בכירי "כאן" מתכננים לבצע מספר שינויים דרמטיים בלוח השידורים בתקופת המשחקים, כאשר המטרה היא לנצל את הרייטינג הגבוה שהמונדיאל יניב. מה על הפרק?

ליליאן טוראם, נבחרץ צרפת מונדיאל 1998. AP
מונדיאל 1998, צרפת/AP

האם משחקי המונדיאל שישודרו ברובם בתאגיד השידור יחזירו את הצופים לערוץ כאן 11? כך לפחות מקווים בתאגיד: לוואלה ברנז'ה נודע כי בכירי "כאן" מתכננים לבצע מספר שינויים בלוח השידורים בתקופת המשחקים, כאשר המטרה היא לנצל את הרייטינג הגבוה שהמונדיאל יניב לערוץ, הסובל לרוב מרייטינג נמוך, בתקווה שהלוח החדש ישאיר את הצופים החדשים בערוץ גם בתום המונדיאל.

גורם בכיר בתאגיד אמר לוואלה ברנז'ה כי "התכנון הוא להעלות בתקופת המונדיאל תכניות שיהוו מעין 'מגנט' לצופים – על מנת להביא כמה שיותר צופים לכאן, שיישארו בערוץ גם לאחר המשחקים". השינוי בלוח יהיה ככל הנראה בתוכן שאינו חדשות או אקטואליה, כאשר רק לאחרונה התאגיד ביצע מספר שינויים מהותיים בלוח הפרה-פריים שלו ושיבץ מהדורה יומית חדשה לחדשות החוץ - "העולם היום".

בתחילת שבוע הבא צפויה להיערך פגישה עם מועצת התאגיד על מנת לדון בשינויים הצפויים בלוח השידורים. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה כי אחת האופציות שנשקלות הן העלאת תכנית לייט נייט יומית חדשה בכאן 11. בכל מקרה, השינויים שייערכו בלוח יהיו במקביל לסיום תקופה ההרצה של התאגיד – כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה: בדצמבר פורסם כי ב"כאן" סימנו את מונדיאל 2018 כתקופה שבה התאגיד כבר לא יוגדר "בהרצה". בערב של ה-14 ביוני, כאשר אז יחל המונדיאל באופן רשמי, התאגיד ייקרא "כאן" ולא "כאן בהרצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully