וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות לאח הגדול: קשת 12 רכשה את הפורמט Ninja Warrior של NBC

11.1.2018 / 12:43

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי בימים אלה החלו עבודות הפיתוח וההפקה של הגרסה המקומית המיועדת לשידור בפריים טיים. הפקת התכנית של קשת 12 החלה בליהוק מתחרים ובחיפוש אתר צילומים בישראל שיצליח לאכלס את מסלול המכשולים

אתגר הנינג?ה_11.01.18. מערכת וואלה!
אתגר הנינג?ה_11.01.18/מערכת וואלה!

קשת 12 רכשה את הפורמט המצליח Ninja Warrior המשודר ברשת NBC - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר בריאליטי אתגרי אשר במרכזו מסלול המכשולים הגדול בעולם, בו משתתפים עשרות מתחרים, כל אחד מרקע שונה אך לכולם התשוקה לאקסטרים. על המתחרים לנסות להשלים את המסלול האתגרי מלא מכשולים בן ארבעה שלבי קושי שונים, אבל רק אחד יוכרז כמנצח ויזכה בפרס כספי. התכנית מיועדת לשידור בפריים טיים.

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי בימים אלה החלו עבודות הפיתוח וההפקה של הגרסה המקומית. הפקת התכנית של קשת 12 החלה בליהוק מתחרים ובחיפוש אתר צילומים בישראל שיצליח לאכלס את מסלול המכשולים.

מאז הושק ביפן הפורמט המקורי, Sasuke, שודר ב-157 המדינות בהן שודר מסביב לעולם, בין היתר בסינגפור, מלזיה, אוסטרליה, שוודיה, ספרד, צרפת, גרמניה ואיטליה.
הגרסה האמריקאית שתשודר בקשת 12, Ninja Warrior, הושקה בארה"ב בשנת 2009 בערוץ הכבלים G4 ובעקבות ההצלחה רשת NBC רכשה ב 2012 את זכויות ההפקה והשידור. מאז שידור התוכנית ב-NBC, כל פרק זוכה לממוצע של 6 מיליון צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully