וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 9 חודשים: "מועדון תרבות" של "כאן" תרד מהאוויר

14.1.2018 / 13:52

תכנית התרבות של התאגיד, אשר סבלה מנתוני צפייה נמוכים, תרד מהאוויר בקרוב - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התכנית תסיים את דרכה במרץ הקרוב

דפנה לוסטיג, שפרה קורנפלד. ורד פרקש,
דפנה לוסטיג, שפרה קורנפלד/ורד פרקש

תכנית התרבות של התאגיד "מועדון תרבות" תרד בקרוב מהאוויר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. "מועדון תרבות" עלתה לאוויר לפני תשעה חודשים, עם הקמת התאגיד, והוגדרה כ"תכנית המסקרת את כל מה שחדש בתרבות הפופולרית כמו סרטים, סדרות טלוויזיה, סינגלים והצגות". היא תסיים את העונה הראשונה שלה בתחילת מרץ.

את התכנית הגישו הזמרת אסתר רדא, דפנה לוסטיג וזוכת "האח הגדול" שפרה קורנפלד, והיא זכתה לנתוני צפייה נמוכים. לעיתים השיגה התכנית, ששודרה בלייט נייט, פחות מאחוז צפייה בודד. עם זאת, התכנית לא נפגעה אחרי פיצול ערוץ 2 ולא פעם עשתה רייטינג נאה במושגי התאגיד, ויחסית לתכניות אחרות המשודרות על מסך כאן. כך לדוגמא, לפני כשבועיים השיגה התכנית נתון גבוה יותר מתכניתו החדשה של תום אהרון.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי בכירי "כאן" מתכננים לבצע מספר שינויים בלוח השידורים בתקופת המונדיאל, כאשר המטרה היא לנצל את הרייטינג הגבוה שהמונדיאל יניב לערוץ, הסובל לרוב מרייטינג נמוך, בתקווה שהלוח החדש ישאיר את הצופים החדשים בערוץ גם בתום המונדיאל.

בתאגיד מסרו: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully