וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי השיווק של שנת 2017: היוטיוברים

וואלה ברנז'ה

16.1.2018 / 14:30

בכנס השיווק שנערך בתל אביב נבחרו ה"יוטיוברים" לאנשי השיווק לשנת 2017 - כאשר באיגוד מסבירים כי בשנה האחרונה היוטיוב הפך להיות הטלוויזיה של דור ה-z

היוטיוברים. ניר עמוס ומאי סביר,
היוטיוברים/ניר עמוס ומאי סביר

איגוד השיווק בחר ב"יוטיוברים" לאנשי השיווק של שנת 2017. באיגוד מסבירים מה עומד מאחורי הבחירה ואומרים כי היוטיוב הפך בשנה האחרונה להיות הטלוויזיה של דור ה-z ובהתאם היוטיוברים הפכו למנהלי הערוצים המובילים בקרב צעירים ואלה שמחליטים במה בני נוער יצפו בזמנם החופשי. הטקס התקיים בכנס השיווק השנתי שנערך היום (שלישי) בתל אביב.

עוד אומרים באיגוד כי היוטיוברים מגיעים מתחומי עניין שונים ורחבים, ומצליחים לסחוף אליהם עשרות ואפילו מאות אלפי צופים על ידי יצירת תוכן וידאו איכותי ומעניין. באיגוד מסבירים כי היוטיוברים משמשים כאנשי הקריאייטיב, העריכה, ההפקה והשידור.

בשנתיים האחרונות נוצרו יותר שיתופי פעולה בין יוטיוברים למפרסמים, זאת בהתאם להשפעה הגדלה של היוטיוברים על בני הנוער. עוד אומרים באיגוד כי היוטיוברים מחליטים עם איזה מותג לעבוד, איך ייראה הקמפיין, מה יהיה הקריאייטיב שלו ואיך ייראו ההפקה וההפצה. יחד עם החברה המסחרית, הם קובעים את כללי המשחק ודורשים פרסום שקוף והוגן בכל הקשור לתוכן שיווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully