וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרדי הממשלה עם זינוק בהוצאות הפרסום העצמי. ומי בראש?

22.1.2018 / 15:07

משרדי הממשלה הם המפרסם השלישי במשק, עם גידול של 12% בהוצאות לפרסום - לסכום של 175 מ' ש'. המפרסם המוביל: משרד התחבורה. במקום החמישי: על רקע מהפכת הטלוויזיה בסלולר ופיצול ערוץ 2 - גידול של 39% לפרסום בענף, כאשר רשת הוציאה יותר מקשת

ישראל כץ, מירי רגב, נפתלי בנט. מאצ'י הוף, ראובן קסטרו, מערכת וואלה! NEWS
שיאני הפרסום. השרים רגב, בנט וכץ/מערכת וואלה! NEWS, מאצ'י הוף, ראובן קסטרו

רשתות השיווק ממשיכות לבלוט בפרסום ולעמוד במקום הראשון בתקציבי הפרסום, גם בשנת 2017 - כך עולה מדוח "יפעת בקרת פרסום" השנתי. הקטגוריה נמצאת במקום הראשון עם עלייה של 3% משנת 2016 והוצאה לפרסום של כ-279.8 מיליון שקלים. המפרסמת המובילה בקטגוריה הינה סופר פארם המשקיעה בקטגוריה כ-59.6 מיליון שקלים בעזרת משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי.

במקום השני בקטגוריה נמצאת שופרסל עם השקעה של כ-33.9 מיליון שקלים. במקום השלישי בקטגוריה נמצא המשביר החדש לצרכן המקטין השנה את ההוצאה לפרסום שלו, עם השקעה של כ-26.8 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מקאן. קטגוריית הריהוט נמצאת במקום השני עם גידול של כ- 25% והוצאה לפרסום של כ-186.4 מיליון שקלים. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא איקאה, המגדילה את תקציב הפרסום שלה בכ-46% השנה, עם השקעה של כ-25.1 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מקאן.

במקום השלישי נמצאת קטגורית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה עם גידול של 12% והוצאה לפרסום של כ- 175 מיליון שקלים. קטגוריות המשנה הבולטות בפרסום בקטגוריה הן מזגנים, מכונות קפה ושואבי אבק. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא טורנדו עם הוצאה לפרסום של כ-26 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מקאן עם הקמפיין "טורנדו - TOP INVERTER WIFI".

איקאה נפתח באר שבע. (צילום: רועי לינד),
המפרסמת המובילה בקטגוריה. איקאה/(צילום: רועי לינד)

משרדי הממשלה - זינוק בהוצאות

במקום השני בקטגוריה נמצא משרד החינוך עם הוצאה לפרסום של כ-17.5 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום לפם

עוד במקום השלישי בטבלת הקטגוריות המושקעות בפרסום נמצאת קטגוריית משרדי הממשלה עם הוצאה לפרסום של כ-175 מיליון שקלים וגידול של 12% מ-2016. המפרסם המוביל בקטגוריה הוא משרד התחבורה עם הוצאה לפרסום של כ-20.9 מיליון שקלים באמצעות לפם עם הקמפיין "כבר אין צורך לבוא למשרד הרישוי" במסגרתו מפרט המשרד את הדרכים החלופיות שדרכן ניתן לקבל שירות ממשרד ההתחבורה מבלי להגיע לסניפיו.

במקום השני בקטגוריה נמצא משרד החינוך עם הוצאה לפרסום של כ-17.5 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום לפם עם הקמפיין "משרד החינוך - החינוך הטכנולוגי מקצועי" במסגרתו מכשיר המשרד תלמידים לתעשיית ההי טק. במקום השלישי נמצא המוסד לביטוח לאומי עם הוצאה לפרסום של כ-10.4 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום לפם עם הקמפיין: "המוסד לביטוח לאומי - אונליין - מתקתקים את זה!".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שידורי טלוויזיה - פיצול 2 הזרים דם (וכסף) לתעשייה

במקום הרביעי נמצאת הזכיינית רשת עם הוצאה לפרסום של כ-15.5 מיליון שקלים עם קמפיינים לפיצול ערוץ 2 והעברת האפיק בממיר לערוץ 13. במקום החמישי נמצאת קשת

על רקע המהפכה בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, במקום החמישי נמצאת קטגוריית שידורי הטלוויזיה עם גידול של 39% והוצאה לפרסום של כ- 140.5 מיליון שקלים. במקום הראשון בקטגוריה נמצאת YES המגדילה השנה את תקציב הפרסום שלה עם הוצאה לפרסום של כ-39.2 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מקאן עם הקמפיין " YES נותנת חודשיים מתנה".

במקום השני נמצאת HOT עם הוצאה לפרסום של כ- 19.3 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם הקמפיין " HOT - ממשיכה להוביל את היצירה ישראלית". במקום השלישי נמצאת פרטנר עם הוצאה לפרסום של כ-16 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב/PUBLICIS עם הקמפיין "PARTNER - TV - הטלוויזיה הפתוחה".

במקום הרביעי נמצאת הזכיינית רשת עם הוצאה לפרסום של כ-15.5 מיליון שקלים באמצעות משרדי הפרסום ברוקנר/יער/לוי ואדלר חומסקי & ורשבסקי עם קמפיינים לפיצול ערוץ 2 והעברת האפיק בממיר לערוץ 13. במקום החמישי נמצאת הזכיינית קשת עם הוצאה לפרסום של כ-15.2 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מקאן עם קמפיינים לפיצול ערוץ 2 והעברת האפיק בממיר לערוץ 13.

הדירוג המלא

דירוגי הפרסום 2017. צילום: יפעת מחקרי מדיה, עיבוד תמונה
דירוגי הפרסום 2017/עיבוד תמונה, צילום: יפעת מחקרי מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully