וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלשכת אדלשטיין זועמים על העיתונאים הדתיים: "נחצו קווים אדומים"

28.1.2018 / 11:06

בלשכת יו"ר הכנסת זועמים על הפרסום ברשת ב', שכלל השמעת קטעים משיחת אוף רקורד של עיתונאים עם אדלשטיין: "נחצה קו אדום שלצערנו ייפגע בעיקר בעיתונאים ובעיתונות". ומה הקולגות אומרים על ההדלפה?

יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין בוואלה טוק 25 באוקטובר 2017. רובי קסטרו לוואלהTALK, מערכת וואלה! NEWS
יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין בוואלה טוק 25 באוקטובר 2017/מערכת וואלה! NEWS, רובי קסטרו לוואלהTALK

בלשכת יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, זועמים על הפרסום הבוקר (ראשון) ברשת ב', שכלל השמעת קטעים משיחת אוף רקורד של עיתונאים עם היו"ר. מלשכת אדלשטיין נמסר בתגובה להדלפה: "מבלי להתייחס לבישול האייטם ולפרשנויות שחלקן מטעות, נחצה כאן קו אדום שלצערנו ייפגע בעיקר בעיתונאים ובעיתונות". ואולם, לא רק בלשכה כועסים אלא גם הקולגות שהשתתפו במפגש - ובניגוד למדליף עמדו בהסכם ולא הוציאו את הדברים החוצה - מותחים ביקורת.

הכל החל לפני כשבועיים כאשר יו"ר הכנסת זימן קבוצה גדולה של עיתונאים מהמגזר הדתי-לאומי לשיחת רקע. מדובר בכתבים ועורכים מכלי תקשורת מרכזיים וגם מכלי תקשורת שפונים למגזר הדתי. יש לציין כי טרם המפגש - יועץ התקשורת של אדלשטיין, לירון יחזקאל, ציין בהזמנה כי "מה שיאמר במפגש לא לציטוט". מלבד עיתונאים, נכחו במפגש גם אישי ציבור מהמגזר הדתי לאומי.

בהקלטה שפרסם מיכאל שמש ברשת ב' - שכלל לא נכח במפגש עם אדלשטיין - שומעים את אדלשטיין מותח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "במקום לקום כמו שהיה לפני שבועיים בהרמת הכוסית ולדבר כמו ראש ממשלה, הוא החליט לדבר על המשטרה ועל משה נוסבאום. זה חבל...זו התנהלות שאני מודה שהיא קצת בעייתית... כשנתניהו מדבר כראש ממשלה אף אחד לא מפריע לו, יש כבוד. ברגע שזה הופך ל'אתם חמוצים' - אז מתחיל כל הבלגאן. חבל שזה ככה".

בנוסף, אדלשטיין גם ביקר את חברי סיעת הליכוד ואמר כי "היה שמח לראות חצי מחברי הסיעה בבית. אני חושב שהליכוד בבעיה חמורה. יש סיעה שאני מאוד הייתי שמח שמחציתה תלך לבית, ויש מועמדים חדשים שלא היית שמח לראות בכנסת. אם נמשיך בדרך הזו נהיה באופוזיציה, אם לא יבחרו רשימה אחרת נהיה באופוזיציה".

"מי שמוציא לתקשורת הקלטות משיחות סגורות כורת את הענף שעליו יושב השיח החופשי בישראל"

הכתב המדיני של "מקור ראשון" צייץ: "אני אומר לחבריי העיתונאים הדתיים ובכלל. מי שמוציא לתקשורת הקלטות משיחות סגורות כורת את הענף שעליו יושב השיח החופשי בישראל. מי שהקליט והדליף את דבריו של יולי אדלשטיין בגד גם בו וגם בחבריו לשולחן".

עורך ערוץ 7, עוזי ברוך גם התייחס להדלפה וכתב: "'הולך רכיל - מגלה סוד'. שואלים אותי תמיד למה אני לא מגיע למפגשים בין בכירים לעיתונאים. זו אחת הסיבות. אני מוצא את עצמי מתבייש לגלות שיחד איתי מסביב לשולחן ישב מישהו מספיק אידיוט ורשע בשביל לפרסם דברים שנאמרו לו בשיחה סגורה. זה לא עיתונאי, לא מוסרי ובעיקר לא יהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully