וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוויסט של ynet: פרסם את הידיעה שגרמה לשרה נתניהו לצרוח - בלי קרדיט

28.1.2018 / 15:50

באתר מבית ידיעות אחרונות פרסמו בהבלטה את אייטם הרכילות שהוביל לפרסום הקלטת התקף הזעם של שרה נתניהו בוואלה! NEWS, אבל שכחו פרט אחד קטן

צחי קומה, שרה נתניהו. צילום מסך
מתוך "העלוקה", ידיעות אחרונות/צילום מסך

באתר ynet מבית ידיעות אחרונות פרסמו היום (ראשון) בהבלטה את אייטם הרכילות שהוביל להתקף הזעם של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ב-2009 ואולם השמיטו את מקור הפרסום - הקלטה שנחשפה בוואלה! NEWS.

מדובר בידיעה קצרה שפורסמה בנובמבר 2009 במדור רכילות, באורך 44 מילים בלבד. הידיעה הייתה בעלת אופי חיובי, החמיאה לנתניהו ופירטה כיצד רעיית ראש הממשלה "החליטה להירתם ולתת את חסותה לאירוע התרמה", באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, שבה למדו בניה, יאיר ואבנר.

למרות שמדובר בידיעה מחמיאה, נתניהו זעמה מכיוון שלא צוין באייטם כי היא פסיכולוגית. פרט לכך, הוטרדה נתניהו גם מהעובדה שבכתבה מצוין ש"תואר אשת ראש הממשלה מחייב גם לפעילות ציבורית".

בהקלטה נשמעת נתניהו צורחת על יועץ בכיר בלשכה: "פסי-כו-לו-גית, M.A, B.A - זהו!". היא אף דורשת נתניהו מהעובד לנזוף בעיתונאי המפרסם על הנוסח, והחלה לצטט מהכתבה - ולגעור. "הוא מקבל ממך עכשיו שיחת נזיפה? חוץ מזה - נוסח. 'אשת ראש הממשלה, מחייב גם פעילות ציבורית', למה?! למה?!", ומיד לאחר מכן ממשיכה בצעקות: "אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל יום! בעבודה המקצועית שלה!".

מקורבים לכתב הרכילות של העיתון צחי קומה, אשר פרסם את האייטם במדור "העלוקה", טוענים כי לא התקבלה שיחה מהיועץ בסמוך לפרסום, בניגוד לדרישה שהציבה נתניהו. אולם, הם מציינים כי לרוב יש ניסיון מצד הלשכה להדגיש כי נתניהו "פסיכולוגית" באייטמים שקומה מפרסם על רעיית רה"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully