וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד: "אני לא מועמד לפרסי הטלוויזיה בגלל שקשת לא רוצים שנזכה?"

1.2.2018 / 12:15

מגיש תכנית הבוקר של רשת זועם על ההתעלמות של האקדמיה מ"העולם הבוקר" - ומאשים: "תכנית הבוקר שלנו המובילה כבר 12 שנה את טבלאות הרייטינג בבוקר לא נכנסה כמועמדת לפרס האקדמיה לטלוויזיה...זה בגלל שאני 'ימני'?"

אברי גלעד. ניר פקין
אברי גלעד/ניר פקין

טקס פרסי הטלוויזיה שישודר השנה בקשת מצליח גם הפעם לעורר את זעמם של מספר גורמים בתעשייה, כאשר עד כה תקפו את רשימת המועמדים מגיש תכנית הבוקר של רשת אברי גלעד ואחד מיוצרי "שנות ה-80" (רשת) מני אסייג. בנוסף אליהם, גם השנה חדשות 2 בחרה להחרים את הטקס, כמו שעשתה בשנה שעברה, ולא הגישה מועמדות לתכניות שלה.

גלעד, המגיש את "העולם הבוקר" שמובילה ברצועה באופן קבוע על פני המתחרות, טוען כי האקדמיה התעלמה מ"העולם הבוקר" בגלל שבקשת לא רוצים שהמתחרים יזכו. הוא צייץ היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו: "תכנית הבוקר שלנו, העולם הבוקר, המובילה כבר 12 שנה את טבלאות הרייטינג בבוקר לא נכנסה כמועמדת לפרס האקדמיה לטלויזיה. אורלי וגיא כן, גם אסייג וברקו כן. אני כבר לא מדבר על פרס, רק על מועמדות. זה בגלל שאני 'ימני' או בגלל שקשת לא רוצים שנזכה? סתם תמיהה".

כזכור, גלעד ספג השנה ביקורת רבה על דברים שאמר בתכנית, כאשר הסערה האחרונה התרחשה בדצמבר, בעקבות ההתבטאות שלו שכללה "הסתה מפורשת לאלימות", לפי קרן ברל כצנלסון. גלעד אמר בתכנית כי הוא מצדיק פעולות נקמה על אירועי קוסרא: "יופי שמתנחלים עשו בלאגן בכפר. לפעמים צריך להפגין נוכחות אלימה".

בחדשות 2 ממשיכים במסורת ההחרמה של הטקס זו השנה ה-11

בנוסף להתעלמות מתכנית הבוקר של רשת, גם "שנות ה-80" אמנם מועמדת בקטגוריית המשחק והבימוי, אבל לא בקטגוריית הסדרה הקומית. אסייג פרסם פוסט חריף בפייסבוק, בו תקף את האקדמיה בחריפות: "רשת המליצה כמובן על 'שנות השמונים' בכל הקטגוריות, אבל 'האקדמיה להתנשאות, יוהרה וניתוק מהעם' התעלמה כמובן מהרייטינג המטורף ומן הניצחונות הסוחפים בכל המשאלים והסקרים האובייקטיבים שבהם הצופים בחרו בנו כסדרה הטובה בכל הזמנים וכסדרה שעשתה להם את השנה".

גם חדשות 2 ממשיכה במסורת ההחרמות של הטקס, זו השנה ה-11. כזכור, לפני כשנתיים לחדשות 2 היו מספר מועמדויות בקטגוריות השונות, אך זאת מכיוון שכל התוכניות הוגשו אוטומטית לבחירה. ואולם, בשנה שעברה חברת החדשות בחרה להחרים את השתתפות בטקס. גורם בחדשות 2 אמר בשנה עברה לוואלה ברנז'ה כי "יש תחושה שזה פרס תפור מראש".

יו"ר האקדמיה, מוש דנון, אמר בתגובה לוואלה ברנז'ה כי "תחרות האקדמיה מתנהלת בנקיון מוחלט ללא התערבות כלשהי. אין אנו מתנצחים עם אמירות וטענות מהסוג שמועלות כאן". עוד אמר: "התחרות שלנו היא דמוקרטית נקייה וללא כל התערבות חיצונית ומפוקחת על ידי משרדי רואי חשבון ועורכי דין חיצונים. ההצבעה משקפת את הבחירות המקצועיות של חברי האקדמיה וכל מי שטוען נגדנו, מוזמן להצטרף אלינו לאקדמיה להצביע ולהשפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully