וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות נוספות ועוד הפסקות: קשת ואק"ט הסדירו תנאי העובדים בענף

וואלה ברנז'ה

7.2.2018 / 13:10

איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה וקשת חתמו על חוזה לפיו החברה תכיר בתנאי ההסכם שנחתם ב-2008 בין איגוד המפיקים לאק"ט. בכך הפכה קשת לגוף השידור הראשון הפועל למען שמירת זכויות העובדים בתעשייה שאינם מועסקים על ידה באופן קבוע

קשת. יחצ,
הכרה בזכויות עובדים. קשת/יחצ

שידורי קשת ואק"ט (איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה) חתמו על חוזה המסדיר את תנאי העובדים בענף במקצועות הרשומים באיגוד. על פי החוזה שנחתם, קשת תכיר בתנאי ההסכם שנחתם ב-2008 בין איגוד המפיקים לאק"ט. בין היתר החוזה מ-2008 מסדיר את תנאי התשלום, שעות נוספות, מסגרת שעות העבודה, זמני ההפסקות ועוד.

עם חתימת החוזה, קשת הפכה לגוף השידור הראשון הפועל למען שמירת זכויות העובדים בתעשייה שאינם מועסקים על ידה באופן קבוע או מועסקים על ידי מפיקים חיצוניים. יש לציין שההסכם נחתם בעקבות מהלך שיזמה יו"ר הרשות השנייה, יוליה שמאלוב ברקוביץ. יו"ר הרשות ערכה אתמול מפגש בין נציגי היוצרים ונציגי גופי השידור בכדי לקדם הסכמים בין הצדדים שישמרו על זכויות העובדים ותנאי העסקתם.

איתמר אביטן, מנכ"ל אקט, מסר: "אני מודה לשידורי קשת ולסמנכ"לית הרגולציה והתקשורת טלי גורן שהחליטו להרים את הכפפה ולפעול באופן אקטיבי למען זכויות העובדים. גופי השידור הינם הגוף המממן של ההפקות בישראל ועל כן עליהם להיות אחראיים כי זכויות העובדים בתעשייה לא נפגעות. החוזה הזה הינו פריצת דרך היסטורית עבור חברי האיגוד ואנו מקווים כי גופי שידור נוספים יצטרפו ויכירו בתנאים ובזכויות העובדים".

טלי גורן, סמנכ"לית רגולציה ותקשורת בקשת, אמרה: "אנו נמצאים בימים מאתגרים, ערוצי השידור המסחריים סופגים הפסדים כבדים כתוצאה ממצב השוק המקומי ופעילותם של גופי ענק בינלאומיים שאינם מחויבים ליצירה ישראלית. בימים אלו אנו רואים חשיבות עליונה להוביל ולשמור על תעשיית התוכן המקומית, לעבוד בשיתוף פעולה תוך אחריות וערבות הדדית. למרות המציאות הכלכלית הקשה, אנו מאמינים ביכולתו של התוכן הישראלי בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully