וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית חיזוק לאודי סגל

8.2.2018 / 11:41

לוואלה ברנז'ה נודע כי אורלי מירקין, כתבת "אנשים" של קשת, מצטרפת לרצועת האקטואליה של רשת 13 "לפני החדשות" - שם תגיש פינות ותערוך כתבות. בנוסף, תוביל פרויקטים דוקומנטריים

אורלי מירקין. ירדן הראל,
אורלי מירקין/ירדן הראל

הבימאית אורלי מירקין, ששימשה בשנים האחרונות כתבת בתכנית "אנשים" בקשת, חוצה את הקווים אל המתחרים מערוץ 13 ותשמש ככתבת ומגישה בתכניות שונות ברצועת האקטואליה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מירקין תערוך כתבות עבור התכניות "לפני החדשות" ו"הערב" ותצטרף אל צוות ההגשה של הזכיינית.

בשנים האחרונות שימשה מירקין ככתבת בכירה בתכנית "אנשים", ולפני שנתיים יצרה וביימה את הסרט הדוקומנטרי "הסוד של הרבנית", בו תיעדה את מסען של הרבנית רונית ברש וקהל מאמינותיה לעיר אומן באוקראינה.

את דרכה בעולם התקשורת החלה מירקין במדור הספורט של מעריב, ובהמשך שימשה בתפקידי עריכה שונים, בין היתר ככתבת ועורכת של חדשות הבידור של yes בהגשת אביעד קיסוס, וכעורכת משנה בתכניות 'שלוש' ששודרה בקשת ו'גולסטאר' של הוט. ברזומה שלה גם כתבות מגזין ל"שישי עם איילה חסון" בערוץ עשר.

כזכור, לפני מספר שבועות בוצעו מספר שינויים בתכנית "לפני החדשות" שעלתה מיד אחרי הפיצול וסבלה מנחיתות מספרית בהיקפי הצפייה אל מול המתחרים. בין היתר המגישה לוסי אהריש עזבה את התכנית.

ברשת אישרו את הפרטים. מירקין אמרה: "אני שמחה להצטרף לרשת לתרום ולהביא מהניסיון והידע שצברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully