וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצפייה הפיראטית גורמת לאובדן של 450 מיליון שקל"

13.2.2018 / 12:20

מנכ"לית הוט התייחסה לבעיה המרכזית עימה מתמודדים בחברה - ההורדות הפיראטיות של סדרות מקור, שלטענתה מסכנות את המשך התעשייה. בהוט שמים דגש רב בעונה הבאה על סדרות שעוסקות במאחורי הקלעים של התעשייה ובראשם דרמה על חייו של דודו טופז וסדרה בכיכובה של ריטה

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: הצצה ראשונה לסדרה 'מלכות' בכיכובה של ריטה)

מלכות ריטה הוט. אוהד קב,
"מלכות" בכיכובה של ריטה/אוהד קב
הראל: "כמו טופז, גם נתניהו פיצח משהו עמוק בישראליות, גם הוא בז לקהל שלו, וגם הוא בז לעצמו על השימוש שהוא עושה בקהל. אני מאוד מקווה שבמקרה שלו הסיפור לא יגבה חיי אדם"

הוט הציגה הבוקר (שלישי) את הסדרות החדשות שלה ואת העונות החדשות לסדרות המקור שחוזרות בקרוב למסך, כאשר אחת מהבשורות העיקריות הן סדרות על התעשייה - בין אם מדובר בדרמה החדשה של אסף הראל "דודו-לנד" על חייו של דודו טופז בהפקת דוד מנדיל; סדרה מוקומנטרית העוסקת בשלישיית הסטנדאפ "בערך", המנסה לפרוץ; ואפילו עונה שלמה של "מחוברים" עם כוכבי "מה קשור" - הסדרה תיקרא "מצולמים", בהפקת "קודה תקשורת".

סדרות חדשות נוספות עוסקות במאחורי הקלעים של הכנסת, ועוסקת בעוזרים הפרלמנטריים: "שלטון הצללים" - דרמת מתח פוליטית בהשתתפות אביב אלוש, חן אמסלם, תום אבני, בהפקת קודה תקשורת של רם לנדס. סדרה נוספת "שנות הירח" תעסוק בראשית הקריירה של אביב גפן, שהוא גם יוצר הסדרה, בהפקת ADD. סדרת מוזיקה נוספת היא "ביטים" של אילן עבודי, שתעסוק בכוכבים בראשית דרכם המנסים לפרוץ לתעשייה. דרמה קומית חדשה בשם "נחמה" עוסקת בקומיקאי והשחקן רשף לוי (היוצר ביחד עם תומר שני), המגלם אלמן שמתמודד עם גידול הילדים והקריירה, בהפקת יואב גרוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דודו טופז דודו-לנד הוט. רמי זרנגר,
אחד הפרויקטים המסקרנים. דודו-לנד/רמי זרנגר

בנוסף לכך, הוט משיקה דרמה חדשה של ליאור דיין, "נורמאלי" בהפקת דורי מדיה, על צעיר שמאושפז במחלקה פסיכיאטרית. סדרה מדוברת נוספת היא דרמת פשע בכיכובה של ריטה "מלכות", היוצרים הם לימור נחמיאס, גל זייד, רותי זייד, דני רוזנברג ודרור נובלמן. לאחר הצלחת ה"שבאבניקים" הוט משיקה סדרות נוספות חדשות העוסקות בעולם הדתי: "אוטונומיות" בהפקת אולפני הרצליה, יוצרים יהונתן אינדורסקי ואורי איילון; ו"השלישי" המבוססת על ספר באותו השם, בהפקת קסטינה, יוצרים איתי רייכר ומשה זונדר. בנוסף, הוט תשיק סדרת דוקו חדשה על נשות משפחת אלפרון "אלפרוניות", יוצרת קרין קיינר, של סלוצקי הפקות.

בין הפקות המקור שחוזרות לעונה נוספת: "היחידה" (עונה 3) בהפקת ADD עם משה דץ, ירון ברלד, שי חי ועוד. יוצר הסדרה הוא ירון ליכטנשטיין והעורך ראשי אליאב גולדפריד; "איש חשוב מאוד" עם יהודה לוי (עונה 2) שמצטלמת בימים אלה בלוס אנג'לס. יוצרת ובימאית היא שירלי מושיוף, והמפיק דוד מנדיל "מובי פלוס"; "גולסטאר תאילנד", של ליכטנשטיין ואליאב גולדפריד, בהפקת ADD. כמו כן צפויות לעלות עונות חדשות של "מטומטמת" של בת חן סבג ושי קפון, "בתולות", "שבאבניקים" ועוד.

מנכ"לית הוט, טל גרנות גולדשטיין, דיברה שוב על הבעיות העיקריות עימם מתמודדים בחברה, ובראשם ההורדות הפיראטיות שגורמות נזקים כספים אדירים ומעיבות על המשך היצירה. "הצפייה הפיראטית גורמת לירידה בהשקעה בתוכן בכלל ובהפקות מקור בפרט והיא מובילה לפגיעה בתרבות הישראלית ובפרנסתם של עשרות אלפי מועסקים בתחום. מדי שנה הצפייה הפיראטית גורמת לאובדן של 250-450 מיליון שקל לתעשיית הטלוויזיה המקומית", אמרה.

אביב  גפן במסיבת עיתונאים פסטיבל ראשון לציון , אוגוסט 2017. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
עובד על סדרה שתעסוק בו ובשנות התשעים. אביב גפן/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

הוט חשפה את טבלת דירוג הסדרות הנצפות ביותר בשנת 2017. הסדרה הנצפית ביותר הייתה הדרמה "שבאבניקים" אותה יצר וביים אלירן מלכה. במקום השני "JUDA" שנוצרה על ידי ציון ברוך ובמקום השלישי, "מטומטמת 2" שנוצרה על ידי בת חן סבג. שתי סדרות הרכש היחידות שהתברגו לרשימת 15 הסדרות הנצפות ביותר על ידי לקוחות HOT הן "משחקי הכס" שדורגה רק במקום ה-11 וסיפורה של שפחה במקום ה-15.

הראל הציג את הדרמה החדשה שלו "דודולנד" על חייו של דודו טופז, וסיפר כי היה אמור להתחיל לצלם אותה כבר לפני שנים רבות כשהבדרן וכוכב הטלוויזיה עוד היה בחיים. הוא אמר כי "כמו טופז, גם נתניהו פיצח משהו עמוק בישראליות, גם הוא בז לקהל שלו, וגם הוא בז לעצמו על השימוש שהוא עושה בקהל. אני מאוד מקווה שבמקרה שלו הסיפור לא יגבה חיי אדם".

איש חשוב מאו. טל שחר,
איש חשוב מאד 2. בצילומים כעת/טל שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully