וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות אחרונות וישראל היום, ביבי ואולמרט. מצא את ההבדלים

14.2.2018 / 15:03

בשנת 2008 הודיעה הממשלה כי מצאה תשתית ראייתית להעמדתו לדין של ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט. באותם פרשה, לעיתונו של נוני מוזס - מקורבו של אולמרט, ולחינמון של היריב הגדול אדלסון - הייתה גישה מעט שונה לחשודים. ערכנו השוואה

עריכת וידאו:ניר חו

קשה שלא להתייחס לשערי העיתונים מהיום (רביעי) מבלי להשוות אותם לשנת 2008, כאשר אז פורסמו ההמלצות בפרשת אולמרט. "תמונת מראה" בסיקור של שני העיתונים את הפרשה הנוכחית לעומת הסיקור של פרשת אולמרט. אין כאן עניין של אג'נדה, אלא עניין פרסונלי ממש.

בסיקור פרשת אולמרט ב-2008, טרום הגשת כתב אישום, אנחנו רואים ב"ישראל היום" מאז בדיוק את מה שנכתב בשער "ידיעות אחרונות" של היום: "שוחד" במילה גדולה, מאמרי הדעה כולם אומרים לאולמרט "לך הביתה". בידיעות, לעומת זאת, אולמרט סוקר בזמנו בדומה לסיקור של נתניהו היום ב"ישראל היום" - בגישה שאין כלום, הפרשנויות מחבקות וכו'.

"ישראל היום" נותן כמות שווה של אינצ'ים להמלצות המשטרה ולתגובת נתניהו שאומרת שאין כלום - אם סופרים אותיות יש יותר משמעות למה שנתניהו אומר לעומת מה שהמשטרה אומרת. "ישראל היום", עיתון הבית של נתניהו עד לא מזמן - והיום עיתון שמתלבט בדרכו, האם להמשיך עם בנט או עם נתניהו. מולו, "ידיעות אחרונות" נותן מקום של כבוד למילה "שוחד" באותיות אדומות.

כל טורי הדעות של הפרשנים הקבועים והאורחים ב"ידיעות אחרונות" הם בעד שנתניהו לכל הפחות יילך הביתה, או לכל היותר ייתן את הדין. זאת לעומת "ישראל היום" שם חוץ מיוסי ביילין, שהוא עוף חריג, כולם אומרים שהמשטרה לא בסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully