וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דרור ימיני: "במצב שנוצר, מוזס לא יכול להישאר בתפקיד העורך האחראי"

וואלה ברנז'ה

15.2.2018 / 13:45

עיתונאי "ידיעות אחרונות" התארח ב"תיק תקשורת" בחינוכית והתייחס להמלצת המשטרה להעמיד לדין את נוני מוזס: "כל מה שאני דורש מאחרים, כולל נתניהו, אני דורש גם מהמו"ל שלי - הגינות עיתונאית"

יח"צ - חד פעמי

בן דרור ימיני, עיתונאי "ידיעות אחרונות" התארח השבוע בתכנית "תיק תקשורת" בחינוכית והתייחס להמלצות המשטרה שפורסמו השבוע, וביניהן להעמיד לדין את מו"ל העיתון נוני מוזס בעקבות מעורבותו בפרשת 2000. בן דרור ימיני אמר כי "במצב שנוצר, וכתבתי את זה כבר, מוזס לא יכול להישאר בתפקיד העורך האחראי, גם אם מדובר בתפקיד סמלי. צריך לומר את הדברים, נוצר מצב לא נעים, לא טוב, להגיד לך שהכל נפלא? לא. להגיד שיש לזה השפעה עלינו? ראה את הסיקור בידיעות בימים האלה".

הוא מחזיק בתפקיד המו"ל והעורך האחראי - אתה חושב שהוא לא יכול להחזיק בתפקיד העורך?

"לא. חד משמעית. כתבתי את זה בעיתון".

דיברת איתו על זה?

"השיחות היחידות שהיו ביננו, והיו, זה אותן שיחות בהם הוא אמר לי, שוב ושוב: 'יש לך כאן חופש מלא, אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה ואם מישהו עושה לך בעיה - אתה בא אלי'. אף פעם לא נזקקתי לזה, כי מי שמכיר את הכתיבה שלי יודע שאין אצלי שום פרות קדושות".

אבל מה הבעיה המוסרית שאתה רואה אצלו?

"נוצר מצב לא טוב, לא בריא מעצם העובדה שמדובר במשהו שמתבשל פה לעבר כתב אישום. אני לא יכול להתכחש לזה. כל מה שאני דורש מאחרים, כולל נתניהו, אני דורש גם מהמו"ל שלי - הגינות עיתונאית. אנחנו חייבים לשים את הדברים על השולחן כעובדי ידיעות אחרונות ולומר את הדברים".

המשטרה הודיעה ביום שלישי האחרון כי תמליץ ליועמ"ש מנדלבליט להעמיד לדין את מוזס באשמת מתן שוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו. מוזס חשוד שניהל משא ומתן עם ראש הממשלה בנוגע לסיקור הפוליטי של נתניהו בידיעות, בתמורה לקידום חוק "ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully