וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-RGE החליטו: מוותרים על הפקת משדרי המונדיאל לתאגיד

15.2.2018 / 15:45

בקבוצת RGE החליטו שערוץ הספורט לא ייגש למכרז של התאגיד על הפקת משדרי המונדיאל לתאגיד - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הסיבה: בתאגיד סירבו להעניק להם זכויות שידור בתמורה כחלק מעסקה כוללת

הגביע העולמי, הגרלת המונדיאל. רויטרס
ערוץ הספורט בחוץ/רויטרס

בקבוצת RGE החליטו שערוץ הספורט לא ייגש למכרז של התאגיד על הפקת משדרי המונדיאל לתאגיד - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הסיבה, על פי גורם המעורה בפרטים, היא שבחברה היו מעוניינים לגשת למכרז על הפקת משדרי המונדיאל בתמורה לקבלת זכויות השידור של חלק מהמשחקים כעסקה כוללת, ואולם בתאגיד סירבו לכך - לכן ב-RGE החליטו שלא לגשת למכרז על הפקת המשדרים.

בנוסף, יש לזכור כי בתאגיד בונים על כך שהרייטינג שלהם יעלה באופן משמעותי בזמן המשחקים בקיץ, כך שלא מן הנמנע שבקבוצה החליטו שלא לגשת למכרז על משדרים שעלולים לפגוע ברייטינג של ערוץ עשר שגם נמצא בבעלות RGE. גורם אחר אמר לוואלה ברנז'ה כי "ב-RGE בטוחים שערוץ הספורט היה מפיק את המשדרים בצורה הטובה ביותר, ולכן אם הם לא יפיקו אותם - המשדרים יהיו באיכות פחות טובה ויימשכו פחות צופים לתאגיד".

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי בכירי "כאן" מתכננים לבצע מספר שינויים בלוח השידורים בתקופת המשחקים, כאשר המטרה היא לנצל את הרייטינג הגבוה שהמונדיאל יניב לערוץ, הסובל לרוב מרייטינג נמוך, בתקווה שהלוח החדש ישאיר את הצופים החדשים בערוץ גם בתום המונדיאל. גורם בכיר בתאגיד אמר כי "התכנון הוא להעלות בתקופת המונדיאל תכניות שיהוו מעין 'מגנט' לצופים - על מנת להביא כמה שיותר צופים לכאן, שיישארו בערוץ גם לאחר המשחקים". השינוי בלוח יהיה ככל הנראה בתוכן שאינו חדשות או אקטואליה.

באוקטובר פורסם בוואלה ברנז'ה כי בתאגיד מתכוונים למכור לפחות 18 מהמשחקים, לאחר הגרלת המשחקים שתיערך ב-1 בדצמבר. יש לציין כי גם לאחר מכירת 18 משחקי מונדיאל לגופי שידור אחרים, לתאגיד עדיין יהיו זכויות שידור על 46 משחקים. את משדרי המונדיאל הקודם, שנערך בקיץ 2014, הפיקה רשות השידור (שנסגרה במאי האחרון). חלק קטן מהמשחקים נמכרו בזמנו לרשת.

טרם התקבלה תגובה מ-RGE. בתאגיד סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully