וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אינטימי כלל: ערוץ עשר החליט לבטל תכנית עם לפיד; הערכה: משום שהתראיין לחדשות 2

18.2.2018 / 11:06

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי באופן מפתיע, ולאחר שכבר צולם ראיון של רפי רשף עם יו"ר "יש עתיד" לתכנית "אינטימי" שתשודר ביום חמישי הקרוב, הוחלט בערוץ לבטלה. הערכה: בעקבות החלטתו להעניק ראיון בלעדי לחדשות 2 אחרי נאום ההמלצות

יאיר לפיד, הכנס הבינ"ל השנתי של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) "הערכה אסטרטגית לישראל 2018", היכל התרבות, ת"א. חן גלילי, מערכת וואלה! NEWS
מוחרם? לפיד/מערכת וואלה! NEWS, חן גלילי

בערוץ עשר החליטו לבטל ברגע האחרון שידורו של ראיון עם יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד במסגרת התכנית "אינטימי" עם רפי רשף אשר עתידה הייתה להיות משודרת ביום חמישי הקרוב - כך נודע לוואלה ברנז'ה. על פי הערכות, הסיבה לכך היא החלטתו של לפיד להתראיין יממה לאחר פרסום המלצות המשטרה אצל המתחרה חדשות 2.

ביום חמישי האחרון התראיין בלעדית לפיד אצל יונית לוי במהדורה המרכזית של חדשות 2, כאשר בין היתר נשאל על החשיפה מהשבוע שעבר, עם פרסום המלצות המשטרה, לפיה הוא משמש כעד מפתח בפרשיות נתניהו.

לוואלה ברנז'ה נודע כי בערוץ זעמו על החלטתו של לפיד לבחור בחדשות 2 "רק בשל רייטינג", ולפי גורמים בחברה, מעתה לא מתכוונים לראיין אותו או להעניק לו נפח סיקור מעבר לזה החדשותי המתחייב.

בערוץ עשר בחרו שלא להגיב לדברים. מ"יש עתיד" נמסר: "ככל הידוע לנו התכנית 'אינטימי' עתידה להיות משודרת כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully