וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על תקן הפרשן הפוליטי - ריקלין: מהדורת ערוץ 20 החדשה תעלה ביום ראשון

21.3.2018 / 10:53

אחרי אין סוף מאבקי רגולציה ואיומים בסגירה, מהדורת "חדשות ערוץ 20" עולה לאוויר ותשודר בשעה 20:00 - אל מול המתחרות. על ההגשה - דנה סומברג. מהדורת חדשות לילית בהגשת אמיר איבגי תשודר בשעה 23:00

מגישי ערוץ 20. נדב כהן יונתן,
צוות חדשות 20/נדב כהן יונתן

ערוץ 20 משיק מהדורת חדשות: כארבע שנים מיום עלייתו לאוויר, ואחרי אין סוף מאבקי רגולציה עד כדי איומים בסגירה, תעלה ביום ראשון הקרוב (25.3) מהדורת "חדשות ערוץ 20". המהדורה תשודר בימים ראשון עד חמישי בשעה 20:00 בערב ואורכה יהיה 75 דקות - בדומה לזו של ערוץ עשר. את המהדורה תגיש דנה סומברג. יש לציין כי הערוץ ימשיך להיות מוגדר כערוץ ייעודי למורשת ישראל וליהנות מזכויות יתר והקלות, אף שכעת כל הפריים טיים שלו יוקדש לשידורי אקטואליה.

לצידה של סומברג, ידווחו כתבי ופרשני "חדשות ערוץ 20" מהאולפן וממוקדים שונים ברחבי הארץ, בהתאם לאירועי היום. בצוות חדשות 20, בין היתר: הפרשן המדיני של ערוץ 20 שמעון ריקלין, הכתב המדיני אלירן טל, הכתב לענייני צבא וביטחון נועם אמיר, הכתב לענייני משטרה ומשפט אלירן לוי וכתבת ערוץ 20 לענייני התיישבות טל מאיר. לאחר חג הפסח יצטרפו כתבים ופרשנים נוספים לצוות החדשות. את המהדורה תערוך דנה בהט-אפלבאום. אחת לשבוע תגיש את המהדורה ליטל שמש. במהדורה תשולבנה כתבות תחקיר, סיפורים בלעדיים וכן פרק מגזין שיעסוק בענייני חברה, כלכלה, תרבות ומורשת.

בהתאם לכך, גם הפרוגרמינג של המשך ערב הצפייה בערוץ ישתנה: מיד בתום מהדורת החדשות, תשודר התוכנית "כולם ב- 20" בהגשת בועז גולן. לאחר מכן, בשעה 22:00, "הפטריוטים" בהגשת אראל סג"ל ופאנל הפטריוטים ובשעה 23:00 מהדורת חדשות לילית ותוכניתו של אמיר איבגי "היום הזה".

אמיר איבגי, מגיש היום הזה בערוץ 20. נדב כהן יונתן,
מהדורת חדשות לילית. איבגי/נדב כהן יונתן

דנה סומברג מסרה: "אני גאה ונרגשת להוביל את מהדורת החדשות של ערוץ 20. עברנו קשיים רבים עד שהגענו לרגע הזה שבו מאפשרים לנו לשדר חדשות שנותנות במה לקולות נוספים בשיח הישראלי. נבחרת החדשות ואני עמלנו רבות על מנת שנוכל להעניק לצופים את מהדורת החדשות המושקעת, המאוזנת והאיכותית, ונמשיך לעבוד קשה בכל יום כדי להצדיק את הבחירה של הצופים בנו".

בועז גולן, עורך החדשות הראשי של ערוץ 20: "מערוץ 20 יוצאת הבשורה לעם ישראל עם מהדורת חדשות מאוזנת, מגוונת וישראלית, אשר תשקף ותיתן מענה לכלל הקולות בארצנו".

שכי פרנץ, מנכ"ל ערוץ 20: "כמי שליווה את ערוץ 20 מימיו הראשונים ומכיר את המאבקים והמשאבים הרבים שהושקעו בזכות הלגיטימית של הערוץ לשדר חדשות, זהו רגע מרגש לו שותפים כל אנשי הערוץ. נלחמנו על האפשרות להשמיע קול חדש ושונה בתקשורת הישראלית וכעת עלינו לקיים. מהדורות החדשות של ערוץ 20 אשר יעלו בשבוע הבא הן תוצר של ארבע שנות עבודה קשה וחלומות שסוף סוף מתגשמים. נבחרת החדשות של ערוץ 20 תספק לצופים בית חם מידי ערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully