וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליש מהעיתונאים: העיתונות המקומית תיעלם מהתקשורת הישראלית בעוד כעשור

23.4.2018 / 11:01

כך עולה מסקר מיוחד שערכה לשכת העיתונות הממשלתית לקראת כנס שיעסוק בתקשורת המקומית. בתשובה לשאלה האם העיתונות המקומית משמשת כלי לקידום אינטרסים אישיים של ראשי הרשויות בישראל, ענו 80% מהנשאלים בחיוב

לוגו ידיעות תל אביב.
לוגו ידיעות תל אביב

רוב העיתונאים חושבים כי יש מקום לעיתונות המקומית גם בעידן הניו מדיה - ואולם כשליש מהם סבור כי היא תיעלם ממפת התקשורת הישראלית בעוד כעשור. כך עולה מסקר מיוחד שערכה לשכת העיתונות הממשלתית לקראת כנס שיעסוק בתקשורת המקומית.

כנס "שמים את התקשורת המקומית במרכז" יתקיים בסוף השבוע בירושלים ויעסוק כאמור במעמדה של התקשורת המקומית בעידן הנוכחי. הסקר, שתוצאותיו המלאות יפורסמו בכנס, נערך בקרב מאות עיתונאים ואנשי תקשורת בישראל ונועד לבחון את רמת הצריכה ומידת הרלוונטיות של התקשורת המקומית בישראל.

על פי תוצאות הסקר, כ-80% סבורים כי ישנו צורך בפעילות העיתונות המקומית בעידן הניו מדיה. עם זאת כשליש מהנשאלים עדיין סבורים כי העיתונות המקומית לא תתקיים בעוד עשור מהיום. בתשובה לשאלה האם העיתונות המקומית משמשת כלי לקידום אינטרסים אישיים של ראשי הרשויות בישראל, ענו 80% מהנשאלים בחיוב.

בכנס צפויים להשתתף עשרות עיתונאים ודוברים בישראל, ביניהם דני קושמרו ורינה מצליח מחדשות 2, מפקד גל"צ שמעון אלקבץ, אלמוג בוקר מחדשות עשר וחנוך דאום מ"ידיעות אחרונות".

ניצן חן, מנהל לע"מ, מסר: "דווקא בעידן הניו מדיה כאשר כל צייצן ובלוגר מחזיק עצמו כמעצב דעת קהל, ישנה חשיבות עליונה לחזק את עורכי ועיתונאי התקשורת המקומית, העושים יום ולילה כדי להביא לציבור הקוראים קול אחר, אותנטי ובעל חשיבות שלא תמיד בא לידי ביטוי בעיתונות הארצית".

אמנון יוסף, יו"ר איגוד הרשויות המקומיות, אמר: "חשיבות הכנס שיזמה לראשונה לשכת העיתונות הממשלתית, בעצם קיומו. עתיד תקשורת זו, מחייב קיומן של הכשרות מקצועיות ומפגשים קבועים בין אנשי המקצוע- דוברים ועיתונאים כאחד וזאת על מנת לספק לציבור בישראל תקשורת מקומית איכותית, מקצועית והכי חשוב, רלוונטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully