וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: מאקו פירסם אייטם שכלל הוראות עריכה למשכתבים

24.4.2018 / 10:01

הלידה המלכותית גרמה להתרגשות כה רבה בקרב כתבי הרכילות, עד כדי כך שבמאקו סלבס פרסמו אייטם שכלל את הוראות העריכה למשכתבים - שנכתבו בבולד - כולל דגשים על מה להוסיף ולתקן: "על פי דיווחים הלידה התרחשה ב(להשלים), ואם יש עוד פרטים להכניס כאן"

מאקו לידה. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מאקו לידה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

הלידה המלכותית אתמול (שני) גרמה להתרגשות רבה בקרב כתבי החוץ והרכילות, עד כדי כך שבמאקו סלבס העלו גרסה לא ערוכה לכתבה שבישרה על המאורע. האייטם שפורסם במדור מאקו סלבס כלל את הוראות העריכה למשכתבים - שנכתבו בבולד - כולל דגשים על מה צריך להוסיף ולתקן במידת הצורך.

בגרסה שפורסמה באתר מבית קשת, העורך השאיר הוראות עריכה למשכתבים ככל הנראה גם מכיוון שלא היה ברור אם מדובר בלידה של תינוק או תאומים: "וכעת, הגיע הזמן לברך את בואו/בואם של הצאצא/הצאצאים השלישי החדשים לממלכת החמידות (שימו לב רק לשנות לתאומים/ות אם באמת יש לה תאומים/ות)". עוד נכתב בגרסה שעלתה לאתר - להשלים את הפרטים החסרים: "על פי דיווחים הלידה התרחשה ב(להשלים) בשעה (להשלים). ואם יש עוד פרטים חדשים להכניס כאן".

בינואר פורסם כי האתר מבית קשת פרסם כתבת חבצלת על קאיה, והסיר אותה במהרה לאחר שהתברר כי מדובר בטעות. הכלבה של משפחת נתניהו אמנם הייתה באותו הזמן במצב סופני, אך הלכה לעולמה רק כחודש לאחר מכן.

ממאקו נמסר בתגובה: "מדובר בטעות אנוש, שתוקנה מספר דקות אחרי פרסום האייטם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully