וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הורדת "ידיעות אחרונות" לדפוס תוקדם

25.4.2018 / 14:08

כחלק מתכנית הקיצוצים בידיעות, לוואלה ברנז'ה נודע כי בקבוצה שוקלים להקדים את ההורדה לדפוס של "ידיעות אחרונות" בכ-40 דקות. כחלק מהפיילוט הוקדמה ההורדה לדפוס של "כלכליסט" בכשעה וחצי

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. ראובן קסטרו
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון/ראובן קסטרו

כחלק מתכנית הקיצוצים בקבוצת ידיעות, עליה פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, נשקל מהלך של הקדמת הורדת העיתון היומי לדפוס. לוואלה ברנז'ה נודע כי בקבוצה שוקלים להקדים את ההורדה לדפוס של "ידיעות אחרונות" בכחצי שעה עד 45 דקות. כיום העיתון יורד לדפוס בסביבות חצות.

יש לציין כי מהלך דומה כבר נעשה בשנה האחרונה אצל המתחרים ב"ישראל היום", כאשר בחודש יוני אשתקד פורסם בוואלה ברנז'ה כי העורך בועז ביסמוט, שנכנס בזמנו לתפקיד החדש, ביצע גל שינויים במערכת שכללו מספר צעדי התייעלות,. בין היתר ביסמוט הקדים את שעת ההורדה לדפוס של העיתון לשעה 23:00, במקום 01:30 בלילה. כך שבעצם, שני העיתונים אמורים להיסגר בערך באותו הזמן.

כהכנה למהלך הגדול ב"ידיעות אחרונות" לוואלה ברנז'ה נודע כי בינתיים שעת הסגירה ב"כלכליסט" הוקדמה לטווח שבין השעה 18:00 ל-18:30 בערב. מדובר בשינוי משמעותי, שכן בעבר שעת ההורדה של העיתון הכלכלי מקבוצת ידיעות הייתה בטווח שבין 19:30 ל-20:00 - כלומר ההורדה הוקדמה בכשעה וחצי. השינוי ב"כלכליסט" החל מיד לאחר החגים, וכתוצאה מכך הוזזה גם שעת ישיבת בוקר לשעה 10:30 במקום 11:00. גם הגעתם של המשכתבים לדסק "כלכליסט" הוקדמה בעקבות המהלך, מ-11:30 לשעה 11:00 בבוקר.

בנוסף, יש לציין כי בקבוצת ידיעות עדיין לא החלו במהלך הקיצוצים הגדול - שאמור היה לצאת לפועל כבר ברבעון הראשון של שנת 2018. זאת מכיוון שההנהלה עדיין מנהלת משא ומתן מול הוועד על תכנית הקיצוצים.

טרם התקבלה תגובה מקבוצת ידיעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully