וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכון מחושב: בכאן מהמרים על הפורמט האוסטרלי המצליח "You Can't Ask That"

26.4.2018 / 15:02

תאגיד השידור הישראלי רכש זכויות לפורמט האוסטרלי הפופולרי זוכה פרס Rose d'Or לסדרת הריאליטי הטובה ביותר. את הסדרה, שתעלה בישראל תחת השם "סליחה על השאלה", תפיק "יולי אוגוסט הפקות"

ריאליטי סליחה על השאלה - בכאן. יח"צ,
ריאליטי סליחה על השאלה - בכאן/יח"צ

תאגיד השידור הישראלי ינסה החל מחודש מאי להתחרות בערוצים המסחריים עם דוקו-ריאליטי חדש. לוואלה ברנז'ה נודע כי בכאן רכשו זכויות שידור לפורמט המצליח "You Can't Ask That", זוכה פרס Rose d'Or לשנת 2017 לסדרת הריאלטי הטובה ביותר. "You Can't Ask That" הוא פורמט אוסטרלי שנרכש לכ-30 מדינות בעולם, והגרסה הישראלית תחת השם "סליחה על השאלה", מיועדת לשידור בפריים טיים.

הסדרה הפכה במהרה לאחת הנצפות ביותר ב-2016 בפלטפורמת iview של רשת ABC האוסטרלית, עם למעלה מ-1.6 מיליון צפיות בתוכנית. את הסדרה תפיק בישראל "יולי אוגוסט הפקות" ותערוך עדי לוי.

"סליחה על השאלה" מבוססת על הרעיון במסגרתו ניתנת במה לאוכלוסיות מודרות וסטריאוטיפיות בחברה. בגרסה הישראלית, שתעלה בכאן 11, כל פרק יתמקד בקבוצת אוכלוסייה כגון זקנים, פליטים ומבקשי מקלט, מתמודדים עם מחלות נפש, חולים במחלות סופניות, נמוכי קומה, שמנים ועוד. אלו ישבו מול המצלמה ויענו בפתיחות ובכנות על שאלות נאיביות בתשובות ישירות ואותנטיות מניסיונם האישי.

אסנת אדן, מנהלת מחלקת רכש, כאן, מסרה: "כשידור ציבורי אנו מבקשים להביא למסך תוכניות בעלות ערך לצופה. לצד הצלחת התוכנית בעולם, הוכיחה התוכנית כי צפייה בפרק עשויה לנפץ סטראוטיפים ולאפשר לצופים להכיר טוב יותר אנשים שחיים עם תוויות, ואין לי ספק שנעמוד במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully