וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמרי נשאר עם גולן - אבל שוכר את מוטי שרף להסביר לציבור למה

20.6.2018 / 14:02

תיאטרון הקאמרי שכר את שירותיו של מוטי שרף לניהול המשבר שנוצר בעקבות אייל גולן - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ההערכה היא כי ההחלטה להפיק בכל זאת את המחזמר תגרור ביקורת ציבורית חריפה שעתידה רק להתגבר עם עלייתו

מוטי שרף.
מוטי שרף

תיאטרון הקאמרי שכר את שירותיו של מוטי שרף לניהול המשבר שנוצר בעקבות אייל גולן - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מוקדם יותר היום (רביעי) הודיע התיאטרון כי למרות המחאה החריפה כנגד הכוונה להעלות את המחזמר השנוי במחלוקת משירי הזמר, "זה אני" יעלה במרץ 2019 והפקתו תחל בינואר. המחזמר נכתב על ידי מאור זגורי, שגם יביים אותו, והוא נוצר על פי רעיון של דורון מור. להקאמרי יש מחלקת דוברות פנימית, ואולם ההערכה היא כי ההחלטה תגרור ביקורת ציבורית חריפה שעתידה רק להתגבר עם עליית המחזמר - ועל כן הוחלט לשכור יועץ אסטרטגי חיצוני עתיר ניסיון.

הכרזת הקאמרי על הכוונה להעלות מחזמר משירי גולן עוררה ביקורות שליליות רבות, על רקע מעורבותו בפרשת הקטינות. יצויין כי התיק נגד גולן נסגר מחוסר ראיות, אולם לדעת רבים דבק בו כתם מוסרי. בין המוחים כנגד העלתו שחקנים ועובדי תיאטראות ובהם אנשי הקאמרי, ארגוני נשים, פורום יוצרות התיאטרון, התארגנות מורים ועוד.

וואלה! תרבות חשפה לפני מספר שבועות מכתב נוקב ששלח השחקן והבמאי המוערך דרור קרן, איש תיאטרון הקאמרי, לראשי התיאטרון, ובו הביע מחאה על ההחלטה להעלות את המחזמר. עוד נחשף בוואלה! תרבות, כי התיאטרון הלאומי הבימה פסל את המחזמר "זה אני". גורם בכיר בתיאטרון אמר כי "לסירוב הייתה גם סיבה מוסרית".

ממול, שרת התרבות מירי רגב בירכה על העלאת המחזמר ואמרה כי זהו: "צעד ענק להגשמת חזון הצדק התרבותי".

טרם התקבלה תגובת הקאמרי. שרף סירב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully