וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן, נבחר לאיש השיווק

וואלה ברנז'ה

23.7.2018 / 10:38

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן - תאגיד השידור הישראלי, לאיש השיווק של חודש יולי 2018; "בעקבות חזון ה'דיגיטל תחילה'"

אלדד קובלנץ. דן חיימוביץ,
אלדד קובלנץ/דן חיימוביץ

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן - תאגיד השידור הישראלי, לאיש השיווק של חודש יולי 2018, זאת בעקבות מה שהיא מכנה "הצלחת מהפכת השיווק של השידור הציבורי החדש בישראל וחזון ה'דיגיטל תחילה' שהגיע לשיאו בחודש יולי עם שידורי המונדיאל והשקת לוח שידורים חדש בתאגיד". מדובר בפעם השנייה שקובלנץ מקבל את התואר הלא מחייב, כאשר הראשונה הייתה בשנת 2014 על מהלכיו בטלוויזיה החינוכית.

מאיגוד השיווק נמסר היום: "השידור הציבורי הישן סבל מקיבעון ארוך שנים, התקשה לשווק עצמו וכשל בגיבוש תפיסה ציבורית של הנגשת התוכן לקהל הישראלי ובמינוף הפעילות הדיגיטלית. האסטרטגיה שנבנתה בתאגיד קושרת באופן מובהק את החיבור דיגיטל-רדיו-טלוויזיה, ושמה את הפעילות הדיגיטלית בראש החץ".

עוד נמסר כי: "המהלך השיווקי של הטמעת המותג כאן - מותג שנמצא באוויר כשנה בלבד - הוכרז כהצלחה, כך גם הזיהוי שלו עם הפעילות הדיגיטלית סביב המונדיאל. נראה שההצלחה נמשכת גם אחרי המונדיאל בזכות לוח שידורים עשיר ומהודק. אנו שמחים ל העניק לקובלנץ את הפרס בשנית אחרי שזכה בו גם כמנכ"ל הטלוויזיה החינוכית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully