וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב הבא של ירון דקל - מנכ"ל הרשות השנייה?

19.8.2018 / 10:02

לוואלה ברנז'ה נודע כי מפקד גלי צה"ל לשעבר החליט להתמודד על תפקיד מנכ"ל הרשות השנייה תחת היו"ר יוליה שמאלוב-ברקוביץ'. דקל נחשב למפקד שנוי במחלוקת וספג לא מעט ביקורת על התנהלותו

ירון דקל. יוסי זליגר, מערכת וואלה! NEWS
ירון דקל/מערכת וואלה! NEWS, יוסי זליגר

האם מפקד גלי צה"ל לשעבר ירון דקל בדרכו לרשות השנייה? לוואלה ברנז'ה נודע כי דקל מתמודד על התפקיד במכרז לתפקיד מנכ"ל הרשות הנוכחי. יצוין כי המנכ"ל הנוכחי ניר שוויקי מתמודד אף הוא לתפקיד.

שוויקי נכנס לתפקידו בינואר 2015, לפני קרוב לארבע שנים, וכהונתו עתידה להסתיים בקרוב. בימים אלו מתקיים מכרז לבא אחריו שישמש בתפקיד תחת יו"ר הרשות השנייה יוליה שמאלוב-ברקוביץ' אשר מונתה לתפקידה בסוף אוקטובר 2017.

שוויקי מונה לתפקיד מנכ"ל בפועל של הרשות השנייה ונכנס לנעליו של שי באב"ד עם כניסתו למפלגת "כולנו". את המהלך ניהלה יו"ר הרשות דאז וכיום מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה אוה מדז'יבוז' יחד עם היועצת המשפטית הילה שמיר. המינוי של שוויקי היה למעשה מינוי זמני עד מינוי מנכ"ל קבוע.

דקל עזב את התחנה הצבאית לפני בדיוק כשנה, וכפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, הוא נכנס לתפקיד פרשן בתכניות האקטואליה של רשת עם פיצול ערוץ 2 - שהתרחש מספר חודשים לאחר מכן.

משברים וביקורת ציבורית

כהונתו של דקל בגלי צה"ל אופיינה בלא מעט משברים וביקורת ציבורית, בעיקר מהצד השמאלי של המפה הפוליטית. בין היתר נטען כלפיו שפועל מתוך שיקולים פוליטיים במטרה לרצות את שר הביטחון. בנוסף, התחנה צברה בתקופה זו לא מעט תביעות של עובדים על פגיעה בזכויותיהם. הבולטות בהן היו של מנכ"ל חדשות עשר גולן יוכפז על פיטוריו מתכנית הבוקר וכן של ראש דסק התחקירים בתחנה אבנר הופשטיין - תביעה שנידונה בימים אלו בבית המשפט. כפי שנכתב ב"העין השביעית", סך הכל, בתקופת ניהולו של ירון דקל את גלי צה"ל תבעו את התחנה לפחות שישה עובדים מפוטרים בסכום כולל של מיליוני שקלים.

את תגובתו של דקל לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully