וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג חג: ערוץ עשר עוקף את רשת בחדשות ובפריים טיים

25.9.2018 / 10:03

לקט של "הם גדולים" בקשת מוביל את השידורים החוזרים בחג. ערוץ עשר עוקף את רשת בחדשות ובפריים טיים, הן בערב החג והן במוצאי החג. מועדים ברייטינג

אלי יצפאן הם גדולים. צילום מסך
אלי יצפאן בתכנית "הם גדולים"/צילום מסך

לקט של "הם גדולים" בקשת מוביל את נתוני החג, ועם זאת נתוני הרייטינג בחג - הם קטנים. בנתונים בולטת העובדה שערוץ עשר עוקף את רשת גם בחדשות ובפריים טיים, גם בערב החג וגם במוצאי החג.

במוצאי החג (שני, 24 בספטמבר): "הם גדולים" בש.ח בקשת עם 9.9%. ש.ח של "הקברניטים" בערוץ עשר עם 4.6% עוקף את "חיים שלי" בש.ח ברשת עם 4.3%. בכאן - "הקו האדום" עם 3.8%.

בגזרת החדשות: חדשות החג של חברת החדשות בקשת עם 9.7%, ואותה מהדורה ברשת עם 6.1%. חדשות החג של ערוץ עשר עם 6.5% (ובכך עקף את החדשות ברשת). עם זאת, בנתון המצרפי של קשת ורשת ביחד השיגה חברת החדשות 15.8%. וחדשות החג בכאן - 3.3%.


בערב החג (ראשון, 23 בספטמבר): חדשות ערב החג בקשת עם 5.8%, החדשות בערוץ עשר עם 4%, ובכך הוא עוקף את רשת עם 2.9%. בנתון המצרפי של קשת ורשת ביחד השיגה חברת החדשות 9.8%. בכאן - 1.1% לחדשות בערב החג.

בפריים טיים: ש.ח של "סברי מרנן" בקשת עם 4.9%, בערוץ עשר ש.ח של "אין לי ארץ אחרת" עם 3.4%, עוקף את "לצבי יש בעיה" ברשת עם 1.6%. בכאן - מתנה לחג עם 0.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully