וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל לואיס ועדי הימלבלוי מתקדמים

לי-אור אברבך

11.1.2006 / 13:30

הדוגמן הצעיר וכוכבת השמיניה צפויים לשחק בטלנובלת הכדורגלנים החדשה. עוד מצטרפים: ג'ו סוויד וורד פלדמן. וגם: מי יהיה הקוקסינל?

הליהוקים לטלנובלת הכדורגלנים החדשה של הכבלים הולכים ונסגרים. טאלנט הבית של וואלה! zone וכוכב הרטיבות של וואלה! סלבס, הדוגמן מייקל לואיס, הוא מועמד מוביל לתפקיד בנו של מנהל קבוצת הכדורגל, אותו יגלם שמואל וילוז'ני.

בנוסף, נודע לוואלה! ברנז'ה כי השחקן יוסוף (ג'ו) סוויד צפוי להיות כוכב הטלנובלה הערבי הראשון. סוויד יצטרף לקאסט הטלנובלה של HOT באחד משלושת התפקידים הראשיים, לצד יהודה לוי ועפר שכטר. השלושה אמורים לגלם כדורגלנים ובתפקידים המובילים לצדם יהיו שלוש שחקניות בתפקידים הראשיים.

שם חדש שבקרוב אולי יהפוך לשם שגור בכל בית, הוא שמה של ורד פלדמן. עבור פלדמן, סטודנטית של יורם לוינשטיין, יהיה זה תפקיד טלוויזיוני ראשון.

עוד ברשימה, השחקנית הצעירה עדי הימלבלוי, כוכבת 'השמינייה' של ערוץ הילדים. הימלבלוי הייתה אמורה להשתתף בטלנובלה 'ילדות רעות' של ערוץ 24 אך בסופו של דבר נשארה מחוצה לה. כעת היא צפויה לסגור בתפקיד מרכזי בזו של הכבלים.

המירוץ המסקרן ביותר בימים אלה מתמקד במי ייקח את תפקיד הקוקסינל (טרנסג'נדר) בסדרה. בעבר הוזכר שמה של שרי גבעתי, מנחת אקזיט, כמועמדת, אך הוא ירד לעת עתה מהפרק. לוואלה! ברנז'ה נודע כי מעיין הרוש (המשאית, פיק אפ) נמצא כעת בדיונים על לקיחת התפקיד. אם ייחתם החוזה עמו, צפוי השחקן הצעיר לגלם תפקיד כפול, של גבר המתחפש לאשה.

מ-HOT נמסר בתגובה: "הדברים עדיין לא סגורים. לכשיסגרו נודיע על הליהוקים בצורה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully