וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחסים בלי ציבור

אלכסנדר כץ

21.3.2006 / 9:28

לאחר שפוקס שכרה את שירותיה של אסתי גינזבורג לקמפיין סתיו-חורף 2006, הפסיקה יעל בר זוהר לשתף פעולה עם קמפיין היח"צ של החברה

בחודש וחצי האחרונים שוררת מתיחות בין הדוגמנית-שחקנית יעל בר זוהר, לבין חברת האופנה פוקס, לאחר חשיפת העובדה כי בחברה החליטו לסיים את ההתקשרות איתה ולשכור את שירותיה של הדוגמנית הצעירה אסתי גינזבורג כפרזנטורית החדשה שלהם. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי למרות המחויבות לשתף פעולה בקמפיין יחסי הציבור המלווה את הקמפיין הפרסומי, החליטה בר זוהר שלא לעשות זאת.

בר זוהר פרסמה את פוקס בשנים האחרונות, וכיכבה בלא מעט קמפיינים פרובוקטיביים של החברה. על פי הערכות, שכרה של בר זוהר בשנה האחרונה עמד על כ-200 אלף דולר. במסגרת זו, צולם בחודש נובמבר האחרון קמפיין אביב-קיץ של פוקס בברזיל, בכיכובם של בר זוהר ויהודה לוי.

לאחר שנודע על הפסקת ההתקשרות בין בר זוהר לפוקס, סירבה בר זוהר להשתתף במספר אירועים לקידום הקמפיין. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בין היתר היא סירבה להצטלם לשער המגזין פנאי פלוס, במסגרת כתבה נרחבת של יובל אברמוביץ' על צילומי הקמפיין בברזיל. גורם בפנאי פלוס טוען, כי לפני הנסיעה גובש מסמך הבנות בו צוין כי פנאי פלוס יעשה שימוש באחת התמונות שצולמו בברזיל ולא הופיעה בקטלוג, או לחלופין- בר זוהר תצטלם לשער העיתון. לאחר שנעשה שימוש בכל התמונות לטובת הקטלוג, פנאי פלוס פנה בחודש פברואר לבר זוהר על מנת לתאם צילום שלה לשער העיתון, אולם היא סירבה. לטענתו של אותו גורם, בפנאי פלוס הבינו כי מדובר במערכת היחסים הרגישה בינה לבין פוקס, והחליטו להעלות את הכתבה ללא תמונת שער.

עם יהודה, בלי יעל

מקרה נוסף התרחש בתחילת מרץ. הפרטנר של בר זוהר לקמפיין, יהודה לוי, הופיע לבדו בתוכניתו של דודו טופז "הכל זז עם דודו טופז". למעשה, פנתה הפקת התוכנית במהלך חודש פברואר לפוקס, וביקשה ששני הפרזנטורים – בר זוהר ולוי – יתארחו בתוכנית. שבוע לפני שידור התוכנית, כבר הבינו ב"דודו טופז" כי בר זוהר לא מעונינת ליחצן את פוקס, ולוי יגיע לבדו. גורם בהפקה אמר לוואלה! ברנז'ה: "הבנו שהיא לא משתפת פעולה עם פוקס. שבוע לפני ההופעה בתוכנית, נודע לנו שרק יהודה לוי יגיע, והסכמנו לכך, במיוחד משום שהוא נהיה לאחרונה מאד 'חם' בתקשורת". זהר יעקובסון, הסוכנת של יהודה לוי: "ליהודה לוי נקבע להופיע אצל דודו טופז במסגרת הקידום של קמפיין פוקס, והוא הופיע אצלו לפני שבועיים לבד".

דוברת פוקס, קרן קורינלדי, טוענת כי מערכת היחסים בען פוקס לבר זוהר, לא התערערה כלל: "היחסים בין פוקס ליעל בר זוהר הם מצוינים. ההתקשרות בין הצדדים הסתיימה בהבנה הדדית, ויעל מתייחסת לפוקס כמשפחה, וגם ההיפך. לגבי תוכניתו של טופז, התכנון היה לארח את בר זוהר ויהודה לוי יחד, או כל אחד בנפרד. משרד יחסי הציבור החליט בשלב הראשון לקיים את האייטם עם יהודה לוי לבדו. בשלב השני, תשתלב בר זוהר בקמפיין יחסי הציבור". קורינלדי מבקשת לציין, כי "בר זוהר שיתפה פעולה באופן מלא לאורך כל שמונה העונות בפוקס, וגם בעונה זו, כגון הספיישל בתוכניתו של גיא פינס".

בועז בן ציון, סוכנה של יעל בר זוהר, ביקש להגיב כמילות שירו של שימי תבורי: "'אם זה ייגמר, נגמור את זה יפה'. אנחנו רוצים לגמור את מערכת היחסים הארוכה הזאת, הכי יפה שאפשר. אני לא רוצה להגיב לכל מיני רכילויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully