וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קרוז נגד פנאי פלוס

לי-אור אברבך

12.5.2006 / 1:58

פאראמונט שוקלת לתבוע המגזין בגין כתבת השער הסרקסטית ש"השחיתה" תמונת יח"צ של קרוז. בנוסף בוטל "ג'אנקט" עם העיתון

חברת פאראמונט האמריקאית, המפיצה את סרטו של טום קרוז "משימה בלתי אפשרית 3", בוחנת צעדים משפטיים נגד המגזין "פנאי פלוס", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. זאת לאחר שבגליון השבוע פירסם המגזין על שערו תמונה של הכוכב שכשעליה "קישקושים" של שפם, גבות וקרניים שטניים.

שירית גל, מנהלת יחסי הציבור של סרטי UIP בישראל אמרה לוואלה ברנז'ה, כי "הנושא עבר לטיפול לעורכי הדין הישראלים של פאראמונט. ניתנה תמונה ועשו עליה שינויים - זו תמונה שקיבלה אישור פרטני מפאראמונט. התמונות הן רכוש פראמונט וטום קרוז. לא לשם כך נועדו התמונות (בשער כפי שהוא פורסם, ל"א). כל תמונה כזו חייבת להיות מועברת לפאראמונט לאחר השימוש בה - הם יודעו על הדרך בה נהגו פנאי פלוס. זה רכוש של הסרט וטום קרוז בעצמו רוצה לדעת מה עשו עם התמונות - וזה פגיעה ושימוש לרעה".

בנוסף, ביטלה חברת גלובוס גרופ, המייצגת את פאראמונט בישראל, "ג'אנקט" (נסיעת עיתונאי על חשבון המפיץ לראיון קידום לקראת יציאת סרט) קרוב עם פנאי פלוס. גורמים בפנאי פלוס הביעו פליאה על התגובה החמורה וציינו כי גם בחו"ל נהוג לעשות פראפרזה מפעם לפעם, כולל בשימוש על בסיס חומרי יחסי ציבור (ראו צילום השער של מגזיו "ראדאר").

מפנאי פלוס נמסר, כי "המגזין גאה להיות חלק ממערך יחסי הציבור חסר התקדים של סרטו החדש של טום קרוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully