וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורים נרחבים ב-msn

לי-אור אברבך

18.5.2006 / 12:15

כ-20 עורכים ואנשי מכירות פוטרו ביומיים האחרונים מהפורטל מבית מייקרוסופט. הסיבה: אי עמידה ביעדים

ביומיים האחרונים פוטרו כ-20 עובדים מפורטל האינטרנט msn ישראל. בין המפוטרים עורכי העמודים השונים ושני אנשי מכירות. העילה לפיטורים כפי שהועברה למפוטרים - "התייעלות".

"קיבלנו מכתבי פיטורים ובשיחות אישיות אמרו לנו כי מדובר בהתייעלות בגלל חוסר עמידה ביעדים", אמר לוואלה! ברנז'ה אחד המפוטרים. "עורכי בידור, סטייל, תרבות, חוץ, חדשות, כולם. הרעיון בחברה, כך אמרו לנו, הוא לעבור לפרילנסרים ולחבור לשותפי תוכן", אמר המפוטר, "חלק מסכימים להישאר כפרילנסרים אך הרוב לא. ההרגשה היא כמו סטירת לחי - תתכופפו ותמשיכו לעבוד לא זכויות, לא תנאים".

מ-MSN ישראל נמסר: "כפי שפורסם בחודשיים האחרונים מתבצעת הערכות אירגונית ב MSN ישראל לאור צמיחת שוק האינטרנט בישראל בכלל ובתחומי תכני הווידאו והטלוויזיה ON DEMAND בפרט.

במסגרת הערכות הארגונית גויסו שני סמנכ"לים חדשים - ארלה כהן והרצל קולקר (לשעבר מנכ"ל עיתון רייטינג של מעריב). כמו כן, מתבצע אירגון מחדש של מחלקת התוכן של MSN כאשר ההתמקדות תהיה בתכנים חדשים בטכנולוגיות הטלוויזיה ON DEMAND המתקדמות של מיקורסופט. במסגרת הארגון מחדש חלק מעובדי מחלקת התוכן יועסקו מעתה כפרילאנסרים ואחרים יסיימו את עבודתם.

במקביל יגוייסו אנשים שיתמכו בתכני הטלוויזיה ON DEMAND, ובפיתוח ולוקליזציה של מוצרי טכנולוגיה חדשים אשר יענו על צרכי השוק המתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully