וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השגריר ב-MSNBC

לי-אור אברבך

25.5.2006 / 16:00

קטעים מהתוכנית השגריר ישודרו במהדורת החדשות של רשת NBC לאחר שהפיינליסטים התראיינו במשימה אצל המגישה, ריטה קוסבי

הפיינליסטים של תוכנית "השגריר" עברו כחלק ממשימות הגמר שלהם ראיון אחד על אחד במהדורת חדשות מרכזית ברשת החדשות MSNBC, הנמצאת בבעלות NBC. המתמודדים הסופיים במירוץ עמדו בפני ראיון אישי בשידור עם מנחת המהדורה המרכזית, ריטה קוסבי.

קוסבי, שעברה לפני כשנה לרשת NBC, שימשה בעבר כמגישה המרכזית של רשת FOX NEWS. בעברה ראיינה בין היתר את נשיאי ארה"ב, את ראש הממשלה אריאל שרון ואת יו"ר הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת. כמו כן נודעה כשהובילה את שידורי הרשת במהלך סופת ההוריקן קתרינה.

קוסבי, הידועה בראיונותיה הנוקשים הסכימה להיענות להפקת התוכנית לאחר ששמעה עליה מקונסול ישראל בניו יורק לשעבר, אלון פנקס, המקורב אליה מימי עבודתו בארה"ב. לדבריה, "תוכנית כמו השגריר היא דוגמא לדרך בה אפשר לגרום לדור הצעיר להיות מעורבים יותר במה שקורה מסביבם. גם ארה"ב צריכה תוכנית כמו השגריר".

השאלות אותן הציגה קוסבי עסקו בנושאים כגון יחס ממשלת ישראל לרשות הפלסטינית ולחמאס, איום הגרעין האיראני והתמודדות החברה הישראלית עם עזיבתו הפתאומית של אריאל שרון.

המתמודדים סיפרו לאחר הראיון, כי זאת הייתה המשימה הקשה ביותר בה עמדו מאז הצטרפו לתוכנית. מלודי סוכרביץ' אמרה: "בגלל שמדובר בשידור אמיתי ובעיתונאית כל כך בכירה שראיינה את רוב מנהיגי העולם, לא היה מקום לטעויות. אם הארכת בתשובה היא פשוט קטעה אותך ולא עזבה את שלא קיבלה תשובה אמיתית לשאלה אותה הציגה". לדברי מלודי, תפקודה בראיון היה טוב.

בסיום הראיונות הגישה קוסבי להפקת התוכנית את מסקנותיה לגבי תפקודם של המתמודדים בראיונות עמה. חוות הדעת שהגישה תחשף בפני הוועדה בפרק הסיום של השגריר שישודר בשבת הקרובה.

היוצר והמפיק הראשי של "השגריר", אלעד קופרמן, אמר: "רצינו להעמיד בפני המתמודדים את אחד האתגרים האולטימטיבים של דובר ישראלי – לייצג את ישראל במהדורת חדשות מרכזית בשידור חי. שיתוף הפעולה עם תוכניתה של ריטה קוסבי היה המקום הנכון ביותר לראות מי יהיה המועמד המתאים ביותר לייצג את ישראל בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully