וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה במהלך שיווקי שמחליף את הכפר המוזיקה

איילה צורף

5.9.2006 / 12:29

משקיעה 7 מיליון שקל במופע מוזיקה שייערך בחיפה תחת השם "קוקה קולה לייב"

החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה ישראל) ממשיכה בפעילות השיווק שלה בתחום המוסיקה, ותערוך מופע רוק בעלות של 7 מיליון שקל. המופע ימותג תחת השם "קוקה קולה לייב", וייערך בחיפה.

מהלך זה הוא תחליף קטן יחסית למהלך השיווקי הגדול שתיכננה החברה לימי הקיץ - כפר המוזיקה של קוקה קולה, שהיה מיועד להיערך באוגוסט בניצנים - אך בוטל בשל המלחמה בצפון.

כך, במקום שבוע של הופעות לבני נוער, תיאלץ החברה להסתפק ב-16 שעות של הופעות, בהם יופיעו חלק מהאמנים שתוכננו לקחת חלק בכפר המוזיקה: בית הבובות, אביב גפן, משינה, נינט, היהודים, עברי לידר ועוד.

מהחברה נמסר כי צפי המבקרים עומד על כ-40 אלף איש. זאת לעומת 100 אלף בני נוער, שצפויים היו לבקר בכפר המוזיקה. כפר המוזיקה אמור היה גם לקבל חשיפה משמעותית בשעות צפיית השיא בערוץ 10. הבדל נוסף הוא שהכניסה למופע תהיה ללא הצורך באיסוף פקקים של בקבוקי החברה, ותהיה כרוכה ברישום באתר האינטרנט של החברה בלבד.

איציק תמיר, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, אמר, "אירוע הרוק אינו תחליף לכפר המוזיקה. מדובר באירוע שנולד אצלנו בחברה מתוך רצון אמיתי להפיק חוויה מוזיקלית אופטימית לפתיחת השנה". מאידך, אורלי קליין דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה, אומרת כי יש קשר בין ביטול הכפר לבין המהלך החדש: "בשל ביטול הפרויקט באוגוסט הוצפנו בתגובות בעוצמה ובהיקף שעלו על כל ההערכות - באתרי אינטרנט, בפורומים ובבלוגים - ולפיכך החלטנו לקיים את האירוע הייחודי".

קוקה קולה לייב ילווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום "דחף אחד", שיכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונים ושילוט חוצות. כמו כן, ילווה האירוע בקמפיין אינטרנט באמצעות אידאולוג'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully