וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזוזות בערוץ הספורט

אתי שכטמן

6.9.2006 / 16:41

ירון טלפז מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של הערוץ. רז זמצקי, ימונה לעורך הראשי של מהדורת חדשות הספורט

ירון טלפז מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של ערוץ הספורט ובין היתר יהיה אחראי על תחום התוכן החוץ מסכי. רז זמצקי, סגנו, יחליף אותו בתפקיד העורך הראשי של מהדורת חדשות הספורט.

המינוי של טלפז הוא צעד משמעותי נוסף במסגרת השינויים המבניים והתכנים שעובר ערוץ הספורט בשנה האחרונה, וכחלק מהשקעה נרחבת המוערכת בכשלושה מיליון דולר לפחות בתחום התוכן.

טלפז, 35, יליד ארה"ב, כתב שלושה ספרים על ה- NBA, היה עיתונאי במדור הספורט של מעריב חמש שנים, ובמקביל היה ממקימי "חדשות הספורט" בערוץ הספורט, היה חמש שנים עורך מהדורה ובשנה וחצי האחרונות היה עורך ראשי של ואחראי על הקמת אתר האינטרנט המשודרג של ערוץ הספורט.

רז זמצקי, 42, התחיל את דרכו העיתונאית ככתב צבאי ב"במחנה", ערך את עיתון "חדשות הספורט" המיתולוגי ובהמשך ערך את מדורי הספורט ב"מעריב" וב"חדשות", ואת המקומונים עיתון תל אביב, צומת השרון ומלבס. זמצקי שימש כסגנו של טלפז בשנה וחצי האחרונות, וכעת הוא מונה למחליפו כעורך ראשי של "חדשות הספורט".

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "ההחלטה למנות את ירון טלפז, נובעת מהרצון שהוא יביא את כישוריו ואת האיכויות הטלוויזיוניות יוצאות הדופן שלו גם אל פלטפורמות השידור החדשות. אני משוכנע שרז זמצקי יכנס לנעליו הגדולות של טלפז במהירות ובנחישות ויצעיד את חדשות הספורט להישגים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully