וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליה רבין פילוסוף נגד קמפיין פלאפון

14.9.2006 / 9:07

רבין פילוסוף הגיבה בגל"צ על השימוש שעשתה פלאפון בתמונות מרצח רבין בפרסומת שלה: יש רגעים שלא צריך לרתום למסע פרסום

דליה רבין פילוסוף, שהתראיינה הבוקר בתוכניתה של אילנה דיין בגלי צה"ל, מותחת ביקורת קשה על החלטתם של פלאפון ומשרד הפרסום שלה, באומן בר ריבנאי, לעשות שימוש מסחרי ברצח רבין לקידום שירותי הדור השלישי.

בקמפיין נראים ונשמעים רגעים מתוך ההיסטוריה הפוליטית, החברתית והתרבותית של ישראל. סרוטן הפרסומת נפתח בפס הקול המקורי בו נשמע אהרון ברנע מודיע על מותו של רבין. בהמשך נראות תמונות מהאירוויזיון, מניצנים (גמר כוכב נולד) וממלחמת המפרץ הראשונה. "אסור לכרוך את רצח רבין ביחד עם אירועים כמו ניצנים והאירוויזיון", אמרה רבין פילוסוף בגלי צה"ל. "יש רגעים בתולדות המדינה שלא צריך לרתום אותם למסע פרסום למכירת טלפון סלולרי".

רבין פילוסוף מספרת כי פלאפון ומשרד הפרסום לא פנו אל המשפחה לקבלת אישורה בטרם שידור הקמפיין. "הציניות השתלטה על הכל", אמרה רבין. בתגובה לדבריה אמר משה גאון, שותף במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי: "לאומה הזאת יש רגעים שחשוב שלא יישכחו. אספנו לא מעט מרגעיה הקשים והשמחים של האומה לטובת הקמפיין הזה. זה סרט מרגש שנותן כבוד לאירוע". בתשובה לשאלה האם פלאפון תשנה את הסרט לאחר ששמעה את תלונת משפחת רבין, אמר גאון כי התשדיר אמור היה לרדת בתוך ימים ספורים בלאו הכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully