וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירז צ'רכי מועזבת?

3.10.2006 / 17:30

לשחקנית נודע על פיטוריה מ'האלופה' דרך העיתון. מקורב להפקה טוען שזה סופי, ב'דרסט' טוענים שכלום עוד לא סגור. צ'רכי: אלו קשקושי מידע

ב-22 בספטמבר פורסם ב'ידיעות אחרונות', כי לירז צ'רכי, הלא היא מיטל אוגניסיאן של 'האלופה', לא תמשיך לעונה השניה. לוואלה! נודע כי זו הייתה הפעם הראשונה בה צ'רכי שמעה על הדבר; ולמעשה, פיטוריה נודעו לה בקריאה עם הקפה והקרואסון של אותו בוקר שישי של ערב ראש השנה.

על פי מקור המקורב להפקת הטלנובלה, אחת הסיבות שצ'רכי לא תמשיך, היא הגורם החברתי. לדבריו "צ'רכי לא הסתדרה, בלשון המעטה, עם הצוות". תקרית נוספת התרחשה ביום שלפני פרסום הידיעה בידיעות, בה צ'רכי הוטסה לאירוע של 'האלופה' עם אמה על חשבון 'הוט' מלוס אנג'לס בטיסת ביזנס (ראו קישור), בשל "בלבול עם התאריכים" לדבריה. אותו מקור סיפר לוואלה!, כי "ההחלטה נתקבלה באופן סופי - צ'רכי לא תמשיך לעונה הבאה".

חשוב לציין: לפני מספר חודשים, במהלך צילומי העונה הראשונה של הטלנובלה, בדקו ראשי 'דרסט הפקות' עם כל השחקנים מי יכול להמשיך בסדרה לעונה נוספת ומי לא. על פי גורם ב'דרסט' - פנייה זו אינה בכלל הצעה ממשית לשחקן זה או אחר, ולא נעשתה פנייה נוספת רשמית וספציפית לצ'רכי.

"מדובר ברכילות זולה"

- צ'רכי, בקריאה ראשונה?
- "אלו קשקושי מידע ולא מעניין אותי לדבר על זה. זה ממש מרגיז שיש כל מיני שמועות כאלו".
- אומרים שאת לא ממשיכה.
- "אני לא יכולה ככל הנראה להמשיך, יש לי תוכניות אחרות. שום דבר עדיין לא סגור".

דני פארן, ל'דרסט הפקות', אמר בתגובה, כי "מדובר ברכילות זולה של מאחורי הקלעים. כל השחקנים עדיין מועמדים ורק בעוד כחודש-חודש וחצי, תתקבלנה החלטות בעניין".

נכון לעכשיו, רק יהודה לוי ועפר שכטר, סגורים לעונה הבאה של 'האלופה'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully