וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמירה מגלגל את הכדור חזרה לערוץ 10

וואלה! ברנז'ה

16.8.2009 / 2:02

מנכ"ל הרשות השניה מיישר קו עם היועץ המשפטי של הרשות שקובע כי ההסדר עם ערוץ 10 אינו תקף, אולם אומר כי עדיין ניתן לשקול הארכת זיכיון (בתנאי שהערוץ יפקיד ערבויות)

מנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה מגבה את חוות הדעת שהעביר היועץ המשפטי של הרשות דורון אבני בעניין הסדר ערוץ 10, לפיה ההסדר אינו קביל וכי על מועצת הרשות השניה לפרסם מכרז חדש ללא דיחוי. אבני קובע בחוות הדעת שלו כי לא ניתן לראות בהסדרים שהתקבלו אישור לעמידת ערוץ 10 במחויבויות דמי הזיכיון והתמלוגים וכן במחויבויות התוכן.

בהודעה שפירסם סמירה נכתב כי בדיונים שערכה הרשות השניה בעקבות ההסדר שהושג בין ערוץ 10 למשרדי האוצר והתקשורת והרשות עצמה, התקבלה המסקנה כי הן מבחינה מקצועית והן מבחינה משפטית לא ניתן לראות בהסדר המוצע משום קיום מחויבויות.

חוק הרשות השנייה קובע כי המועצה תוכל להענות לבקשת ישראל 10 להאריך את הזיכיון רק אם ישראל 10 קיימה את מחויבויותיה בהתאם לחוק, לכללים ולזיכיון. על פי חוות הדעת של אבני ישראל 10 לא קיימה במהלך תקופת הזיכיון מחויבויות מהותיות שלה והיה ברור כי לא תוכל להשלים את חובותיה עד תום תקופת הזיכיון.

סמירה מדגיש שעדיין ניתן לשקול להמליץ על הארכת זיכיון ובתנאי שתמצא הדרך על ידי ישראל 10 להפקיד כספי חובה או ערבויות בנקאיות בידי הרשות, להגיש תוכנית מלאה להחזר מחויבויות התוכן מעבר למחויבויות המינימום, לתת מענה לחובות העבר בתחום הקולנוע, ותיקון ההסדר של משרד האוצר אשר יאפשר לרשות השנייה לפעול בכספי ההלוואה שיעניק לה האוצר כנדרש על פי התקנות והדין.

לא נמסרה תגובת ערוץ 10 לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully