וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תבואו שישי שבת?

אמילי גרינצווייג

6.10.2010 / 23:23

פורום הועדים בחינוכית זועם על המנכ"לית יפה ויגודסקי שהחליטה על העסקת עובדים בשישי בניגוד להסכמים קיימים. החינוכית תעביר בשידור חי את "קולה של אמא"

בפורום הוועדים של הטלוויזיה החינוכית זועמים על הנהלת החינוכית אשר, לטענתם, עוקפת את הפורום ומנסה לגרום להעסקת עובדים בימי שישי, בניגוד להסכמים הקיימים. לאחרונה התגבש הסכם שיתוף פעולה בין הטלוויזיה החינוכית לגלי צה"ל לפיו התכנית "קולה של אמא", המשודרת בימי שישי בשעה 11 בגל"צ, תועבר בשידור חי במסגרת הרצועה של החינוכית בערוץ 2.
במכתב שהעבירו נציגי הוועדים למנכ"ל החינוכית יפה ויגודסקי נכתב: "הפגישות שהנך מקיימת עם קבוצת עובדים-עושי דברך, לשינוי נוהלי עבודה והפרת הסכמים קיימים, מהוות פגיעה בנוהל תקין". כן טוען הפורום כי ויגודסקי נמנעת מקיום מפגשים סדירים עם הפורום.

"אנו מתכוונים לסיכומים שהינך מסכמת עם עובדים לביצוע עבודה בשעות נוספות ובימי שישי, סיכומים המנוגדים להסכם יום עבודה מיוחד הקיים בתחנה ומנוגדים להסכם חמישה ימים עליו עמדת באופן אישי בטענה שאין צורך בשישה ימי עבודה בטלווזיה החינוכית" מבהיר הפורום אשר מזכיר את דרישתו, אשר הועברה במכתב לעובדי החינוכית ב-19 בספטמבר, כי אין לעבוד בימי שישי ללא הסכם חדש.

החינוכית: "התגמול על פי התקשי"ר"

מהחינוכית נמסר בתגובה: "במסגרת שיתוף הפעולה של הטלוויזיה החינוכית עם גלי צה"ל החליטה הטלוויזיה החינוכית להפיק ולשדר את התוכנית 'קולה של אמא' בשידור חי בימי שישי . יצויין ש'קולה של אמא' היא תוכנית ותיקה המשרתת את אוכלוסיית החיילים וזוכה לפופולריות רבה בקרב אוכלוסיה זו. התוכנית משודרת באופן מסורתי בימי שישי, היום בו חוזרים החיילים הביתה.

"לאור זאת מספר עובדים פנו להנהלת הטלוויזיה החינוכית בבקשה להשתלב בהפקה זו, למרות שהיא מתקיימת ביום שישי, והביעו את הסכמתם להיות מתוגמלים על-פי התגמול שנקבע בתקשי"ר לעובדי מדינה שנדרשים לעבוד ביום שישי. מאחר שלא נחתמו הסכמי עבודה מיוחדים לעבודה ביום שישי החלים על עובדים בשבוע עבודה של חמישה ימים, הרי שבהיענות הנהלת הטלוויזיה החינוכית לבקשת העובדים, אין כל ניגוד או סתירה להסכמים החלים על עבודה בתחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully