וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הנורבגים יצחקו מהעבודה

אמילי גרינצווייג

16.2.2011 / 10:48

אחרי עונה ראשונה מוצלחת בטלוויזיה הגרמנית ממשיכה "צחוק מעבודה" בהפקת יואב גרוס לרשת להשתלט על אירופה. בקרוב בדיחות על דגי סלמון

הערוץ המסחרי הנורבגי, 2TV חתם על הסכם רכישת הזכויות של התכנית "צחוק מעבודה" של זכיינית ערוץ 2 רשת, ההסכם נחתם מול חברת ארמוזה פורמטס, מפיצת הפורמט בעולם.

"צחוק מעבודה" בהפקת חברת ניהול פלוס שבבעלות יואב גרוס ובני מנשה, סיימה בסוף השבוע את עונת השידורים הראשונה שלה בערוץ הגרמני המסחרי RTL1. התוכנית שודרה בפריים טיים של רשת הטלוויזיה הגרמנית, בהנחיית הקומיקאים הגרמנים המובילים קאיה ינאר ופאול פסנר, וזכתה לSHARE ממוצע של 25.75%, גידול של כ-% 40 בנתוני הצפייה מהממוצע של רצועת שידור זו העומדת על 18% .כעת מנהלת חברת ארמוזה פורמטס, מפיצת הפורמט, משא ומתן לשידור עונה נוספת.

אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת מסר: "אנו יותר משמחים שפורמאט נוסף מבית רשת מצליח בעולם והצלחה כזו ב RTL מעודדת אותנו ביצירה ובשיווק פורמאטים נוספים בעולם".

אבי ארמוזה, הבעלים ומנכ"ל ארמוזה פורמטס אמר: "היצירה הישראלית תופסת לה בהדרגה מקום מרכזי בלב הפריים של גופי שידור מרכזיים ברחבי העולם. אנו משוכנעים שנצליח למנף את ההצלחה ב-RTL למכירות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully