וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורא לך בהונגרית

אמילי גרינצווייג

12.4.2011 / 12:32

הערוץ המסחרי ההונגרי TV2 הביע לאחרונה התעניינות בפורמט תכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך" שהוצג לאחרונה במסגרת במסגרת ה- European Pitch

הערוץ המסחרי ההונגרי TV2 הביע לאחרונה התעניינות בפורמט תכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך" של ערוץ 24. הערוץ מקיים כעת משא ומתן ראשוני לרכישת הפורמט. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בערוץ ההונגרי הביעו עניין גם בהנחיה של גולן עצמו.

פורמט התוכנית, בה מחפש גולן את הזמרת המזרחית הבאה, אשר הנו פרי פיתוחם של ערוץ 24 וקופרמן הפקות, משווק לעולם בשם Play/Record. במרץ האחרון הוצג הפורמט במסגרת ה- European Pitch. TV2 הינו אחד מהערוצים המובילים בהונגריה.

בישראל זכתה התכנית להצלחה והפכה לתוכנית הנצפת ביותר בערוץ 24, עם ממוצע של 3.6% לתכנית, זאת כאשר התוכנית השיא ששודרה ביום ראשון האחרון רשמה 5.9% צפייה ופיק של 8.8%, נתונים גבוהים למדי ביחס לערוצי נישה והגבוהים מאז עלה הערוץ לאוויר. גמר התוכנית ישודר היום, יום הולדתו ה-40 של גולן, בשידור חי במשך שלוש שעות החל מהשעה 17:00. בגמר ישתתפו ארבע המתמודדות האחרונות, ובשלב הסופי יתחרו שתי המובילות על ביצוע שיר מיוחד אשר נכתב עבור שלב הגמר על ידי שופטי התוכנית יוסי גיספן ועדי לאון.הגמר יתקיים במועדון האומן 17 בתל אביב ויתארחו בו שלומי שבת ושרית חדד.

מערוץ 24 נמסר בתגובה: "אכן קיבלנו פנייה ראשונית".



  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 24
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully