וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל עידן נוחי דנקנר במעריב

אמילי גרינצווייג

2.6.2011 / 20:53

עם השלמת העסקה לרכישת מעריב, מחזיקה דיסקונט השקעות ב-61% מהחברה. מטעם IDB מונו לדירקטורים עמי אראל, דני יעקובי, חיים גבריאלי, ארי ברונשטיין ונוחי דנקנר

דיסקונט השקעות, מקבוצת IDB, שנמצאת בשליטתו של נוחי דנקנר, השלימה את העסקה לרכישת מעריב, כך דיווחו החברות לבורסה. דנקנר עצמו יפרסם מחר טור בעיתון בו הוא פורס את חזונו. עם השלמת העסקה מחזיקה דיסקונט השקעות ב-61% והכשרת היישוב מחזיקה ב- 27% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה. מטעם IDB מונו לדירקטורים במעריב עמי אראל, דני יעקובי, חיים גבריאלי, ארי ברונשטיין ודנקנר עצמו. טרם מונה יושב ראש לדירקטוריון.

בהודעה שהוציאה חברת מעריב לבורסה נכתב כי במסגרת השלמת העסקה קיבלה החברה את אישור התאגידים הבנקאיים המממנים את החברה ואת החברות הבנות לשינוי השליטה בחברה הנובע מביצוע העסקה. כן הגיעה החברה להבנות עם הבנקים, במסגרתן, וביחד עם מחילת החוב מכוח הסכם בנק הפועלים עם חברת דיסקונט השקעות ומחילת החוב על ידי הכשרת היישוב במסגרת העסקה, ימחל לחברה חוב כולל בסך של כ- 74 מיליון שקל. כמו כן, בחלק מן הבנקים יידחה פרעון יתרת החוב לתקופה של עד 36 חודשים וכן תופחת הריבית. צויין כי ההבנות עם חלק מהבנקים, עדיין כפופות לחתימה על הסכמים מחייבים עמם.

במקביל להשלמת העסקה רכשה דיסקונט השקעות שני מיליון מניות מתוך המניות של החברה שבבעלות ולדימיר גוסינסקי וזאת תמורת סכום של שני מיליון דולר.

עוד נכתב בהודעה כי כתוצאה מהשלמת העסקה, ובהנחה שההבנות לעיל עם הבנקים יתממשו כאמור, צפויה החברה לרשום בדוחותיה הכספיים ליום 30 ביוני 2011, רווח בסך של כ- 74 מיליון שקל וגידול של כ- 250 מיליון שקל בהונה העצמי, כך שהחברה תעבור מגירעון בהון העצמי בסך של כ-83 מיליון שקל להון עצמי חיובי, ואיתנותה הפיננסית צפויה להשתפר באופן מהותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully